آخرین خبرهااستان هااسلایدر

تعطیلی تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تا پایان هفته

رشت

تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تا پایان هفته تعطیل شد.

به گزارش تدبیرشرق، حمید رضا محمدی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر و نظر شهردار محترم درخصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اظهار کرد: تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تا پایان این هفته تعطیل می باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان، تصریح کرد: تمامی اماکن ورزشی، فرهنگی و آموزشی از روز یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز جمعه نهم اسفندماه جاری تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از مجموعه های مربوط به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، گفت: سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در میدان انتظام، مجموعه ورزشی شهدای منظریه، چمن مصنوعی پارک قدس، چمن مصنوعی بوستان ملت، مجموعه ورزشی چمران، سالن ورزشی حجاب، سرای محله معلم، سرای محله پیرکلاچای، خانه کارآفرینی، خانه میرزا و پلاتو، گالری و کتابخانه خانه فرهنگ و هنر تا پایان هفته تعطیل می باشد.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه به هشدارهای بهداشتی، افزود: توکل بر خالق یکتا، حفظ آرامش و همچنین توجه به توصیه های پزشکی، از نکات مهمی است که شهروندان عزیز شهر رشت با توجه به آن، این مسئله را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا