آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح کرد؛ کالاهای اساسی در بازار، موجود است / تشدید اقدامات نظارتی با برنامه ریزی منسجم

تنظیم بازار

استاندار گیلان با تصریح اینکه کالاهای اساسی مردم در استان موجود است و ذخیره سازی اقلام روند مطلوبی دارد، بر ضرورت انجام اقدامات نظارتی برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اقلام در بازار تاکید کرد.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، از روند مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان خبر داد و گفت: مشکلی در خصوص تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در گیلان وجود ندارد.

 وی بر لزوم تداوم آرامش موجود در بازار تاکید کرد و افزود: باید با تامین مناسب اقلام مورد نیاز و همچنین نظارت بر روند توزیع آن ، موجبات تامین آرامش اجتماعی را محقق کرد.

 نماینده عالی دولت در گیلان به برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات بهاره در نقاط مختلف استان اشاره و بیان کرد: در جریان برگزاری این نمایشگاه ها باید نظارت بر قیمت ها و نیز کیفیت اقلام مورد عرضه به دقت صورت گیرد لذا دستگاه‌های نظارتی با تعامل یکدیگر، نسبت به کنترل و نظارت بازار اقدام کنند.

دکتر زارع با تاکید بر لزوم جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اقلام در بازار، تصریح کرد: اقدامات نظارتی با برنامه ریزی دقیق و منسجم تشدید شود.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به گردشگرپذیر بودن گیلان، بر لزوم تکریم مسافرانی که این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کردند، تاکید و اضافه کرد: لازم است خدمات رسانی در این بخش و نظارت بر تاسیسات گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا