آخرین خبرهااسلایدر

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه گیلان:تشکیل کارگروه سازگاری کم آبی با هدف صرفه جویی و سازگاری با شرایط احتمالی کم آبی است

کم آبی

مهندس وحید خرمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه ای گیلان در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی گیلان گفت ؛ کارگروه سازگاری با کم آبی با هدف صرفه جویی و سازگاری با شرایط احتمالی کم آبی تشکیل می شود.

به گزارش تدبیرشرق, صبح امروز جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان گیلان در سالن جلسات استانداری گیلان به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استانداری و دبیری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و حضور مدیران کل ، مدیران عامل و کارشناسان دستگاه های عضو کارگروه تشکیل شد.

در این جلسه مهندس وحید خرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت : گیلان استانی است بر پایه کشاورزی است و  هدف از تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی ترسیم سیمای آب و منابع و مصارف آب استان و در نهایت ارائه برنامه هایی در بخش سازه ای و غیر سازه ای برای صرفه جویی و سازگاری با شرایط احتمالی کم آبی است .

مهندس خرمی افزود : با اینکه سال گذشته سال پر آبی را داشته ایم اما شرایط اقلیمی کشور و  گیلان نشان داده است که این وضعیت پر آبی همیشه پایدار نیست و لذا بنا است کارگروه مشترک سازگاری با کم آبی استان گیلان ،طرح ها و پیشنهادات اثر بخش و عملی دستگاه های مختلفی نظیر ؛ شیلات ، جهاد کشاورزی و … را تهیه ، تدوین و اجرایی نماییم.

مهندس خرمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه آب گیلان گفت : دقت نظر و حمایت های ویژه دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان از تدابیر اتخاذ شده در راستای تامین منابع و نیازهای آبی استان و تشکیل جلسات پیوسته ماهانه کارگروه سازگاری با کم آبی استان گیلان زین پس به ریاست ایشان نشان دهنده عزم جدی استان برای ورود به هنگام در این خصوص است.

گفتنی است در این جلسه هر کدام از ادارات عضو کارگروه به ارائه و پیشنهادات خود پرداختند.

کم آبی

کم آبی

کم آبی

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا