آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

پیروزی و دو شکست حاصل کار تیم‌های گیلانی در لیگ آزادگان؛ پیروزی ارزشمند ملوان، شکست سنگین سپیدرود و باخت خارج از خانه داماش

لیگ آزادگان

از هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور(لیگ آزادگان) سه تیم گیلانی سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی به مصاف حریفان خود رفتند که یک پیروزی و دو شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

شکست سنگین سپیدرود در رشت

دو تیم سپیدرود رشت و بادران تهران در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با نتیجه سه بر یک به سود بادران به پایان رسید.

سیدمهدی اسلامی، امید سام کن، ساسان شیرمردی، مهیار نوری، مجتبی محبوب مجاز،محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، آرین فتوحی، هومن ربیع زاده، یاسر حاتم‌زاده و محمد دادرسی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین کوروش ملکی، عبدالرضا زارعی، پویا سیف پناهی، محسن سفید چغایی، داود رجبی، محمد رحمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مجید قشقایی، کیوان امرایی، عرفان پورافراز و محمد پاک قدم برای بادران بازی کردند.

گل‌های بازی را کیوان امرایی در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و ایمان غلامی در دقایق ۴۶ و ۶۲ برای بادران و تک گل سپیدرود را محمد دادرسی در دقیقه ۵۱ به ثمر رساندند.

باخت خارج از خانه داماش

در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم داماش گیلان و قشقایی شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که قشقایی با یک گل توانست میمانی گیلانی خود را شکست دهد.

ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده (سید کاظم رحمانی)، بهتاش میثاقیان (مهدی نظر محمد پناه)، علی حقدوست، میثم میرپسندیده، میلاد صفایی، علیرضا توکلی (جابر نصیری)، میعاد یزدانی و سید سجاد موسوی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

پیروزی ارزشمند ملوان در بابل

همچنین ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان رایکا بابل بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا