آخرین خبرهااستان ها

مسئولین با جدیت پیگیر اجرای مصوبات برنامه روستاگردی باشند

روستاگردی

جلسه پیگیری مصوبات سفر فرماندار صومعه سرا به منطقه تنیان و کسماء برگزار شد.

 به گزارش تدبیرشرق,سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا در این جلسه با بیان اینکه روستاگردی در راستای بررسی مشکلات روستاها و ارائه راهکارها یکی از برنامه ها مهم ما است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح روستاگردی حضور در روستاها و آشنایی با مسائل و مشکلات روستاها از نزدیک است.

وی با اشاره به حضور مسئولین در برنامه روستاگردی، افزود: با حضور میدانی در روستاها مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار میگیرند و در خصوص مسائلی که قابل رفع و انجام است تصمیم گرفته می شود.

سیدمحمدی به سفر خود همراه با مسئولین شهرستان به منطقه تنیان و کسما اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر به منطقه تنیان و بازدیدهای صورت گرفته ۱۶مصوبه و با حضور در کسما و بازدیدهای صورت گرفته ۹مصوبه داشتیم.

وی با بیان اینکه بازدید ها باید بازخورد و نتیجه خوبی داشته باشد، گفت: باید پیگیر بود چه اقداماتی در راستای مصوبات انجام شده است.

سیدمحمدی با تاکید بر اینکه مسئولین مربوطه با جدیت پیگیر اجرای مصوبات باشند، تصریح کرد: بازدیدها زمانی ارزش پیدا می کنند که نتیجه دهند.

وی بر حضور مسئولین در جلسات پیگیری مصوبات و مربوط به روستاگردی تاکید کرد و گفت: تمام تلاشمان تداوم این برنامه و کاهش و رفع مشکلات روستاها است.

/عصرصادق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا