آخرین خبرهاسیاسی

مجادله لفظی علوی و حاجی پور در شورا؛ علوی خطاب به حاجی پور: چطور اجازه می‌دهید که شهردار اینگونه اعضای شورا را خطاب کند؟ / حاجی پور: اگر بد عمل کردم عذرخواهی میکنم

علوی

امیرحسین علوی در یکصد و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با انتقاد از حواشی و ادبیات شهردار رشت در جلسه قبل گفت: آقای حاجی پور چطور اجازه می‌دهید که شهردار در صحن شورا بگوید که اعضای شورا نمی‎خواهند به من اجازه کار بدهند؟! در ۶ سال گذشته کدام شهردار این چنین ادبیاتی داشته است؟

علوی با بیان این سوال که چه زمانی ما امتیازخواهی کردیم، خطاب به حاجی پور گفت: خود شما کاملا آگاه هستید که هرگز چنین اتفاقی روی نداده است.

رئیس شورای شهر رشت نیز در پاسخ به علوی گفت: در جلسه گذشته همه لوایح بررسی و وقتی که به بررسی پروژه آبی رسیدیم برخی از اعضا شورا تک تک از جلسه خارج شدند.

حاجی پور خطاب به علوی افزود: شما مصاحبه‌ای انجام دادید و گفتید کمیسیون‌ها غیر تخصصی هستند در صورتی که هنوز هیچ کمیسیونی تشکیل نشده بود.

علوی نیز اظهار کرد: آقای حاجی پور متاسفانه آنچه که می گویید خلاف واقع است. شما به گونه ای صحبت کردید که در جلسه قبل فقط بنده غیبت کردم. غیبت های همه اعضا را تک تک با دلایل عنوان کردید اما نوبت به من که رسید چیزی نگفتید و این یعنی من از عمد نیامدم!

رئیس شورا در ادامه گفت: آقای علوی اگر من بد عمل کردم از شما معذرت خواهی می کنم.

علوی نیز در پایان گفت: در دو سال ریاست بر شورای شهر هرگز اجازه ندادم که شهردار اعضای شورا را اینگونه خطاب قرار دهد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا