آخرین خبرهااستان هاسیاسی

اعتراض شدید بهراد ذاکری به نبود شهردار رشت در شهر: شهردار رشت در روزهای بحرانی و آب گرفتگی در شاهرود چه می کند؟

شهردار رشت

در حالیکه بر اثر بارندگی شدید شب گذشته ، معابر و مسیرهای اصلی و فرعی رشت دچار انسداد و مردم رشت در ترافیک شدید با آبگرفتگی دست و پنجه نرم می کردند ، خبر رسیده که شهردار رشت برای گذراندن تعطیلات در شهر خود ، شاهرود به سر می برد.

دکتر بهراد ذاکری ، رییس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت در مصاحبه ای به نبود شهردار در ایام بحرانی معترض شد.
ذاکری با اعلام اینکه قطعا مشکلات آبگرفتگی شهر رشت در کوتاه مدت حل نمی شود و بود و نبود مسوولین در حوادث غیر مترقبه نقش چندانی در حل مشکلات ندارد تاکید کرد: اما قطعا حضور شهردار و مسوولین عالیرتبه خدمات شهری در ساعات بحرانی در سطح شهر و پست مدیریتی از نظر قانونی و اخلاقی الزامی است.
ذاکری خطاب به حاج محمدی گفت: این همه هزینه برای اسکان و خدمات رفاهی شما صورت گرفته است ، بابت هر ساعت حضور شما در رشت هزاران تومان از جیب بیت المال و سهم و حق قانونی رشتی ها هزینه می شود و این حق مردم است که حضور شهردارشان را در ساعات بحران در شهر ببینند.
این عضو شورای شهر رشت با اشاره به رفتارها و عملکرد حاج محمدی در روزهای نخست آغاز به کار او در شهرداری رشت گفت:ایشان با شواف و حرکتهای عجیب و غریب نیمه شب به مدیران مناطق و روسای سازمانها زنگ می زدند و سرزده به ادارات تابعه شهرداری سر می زدند که وانمود کنند مدیر پیگیری هستند و امروز که باید خودشان ایفای مسوولیت کنند ، شانه خالی نموده و مشخص نیست کجا هستند؟
این عضو شورا با اشاره به ضعفها و مشکلات طرح جمع اوری آبهای سطحی رشت گفت:
متاسفانه تاوان ندانم کاری برخی مسوولین و پیمانکاران ،به دوش مردم نجیب و شریف رشت میفتد و اندک بارندگی ای این شهر را دچار مشکلات و معضلات فراوانی می کند.بهراد ذاکری در پایان تاکید کرد:
آقای شهردار بداند که رشت را فقط در لحظات خوش و خوش پوشی و خوش گردی میزبان خود نداند، بد نیست چکمه بپوشد و بی ترس از پریشان شدن زلف خود زیر باران کنار مردم رشت باشد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا