آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیگزارش تصویری

مهندس سید اسماعیل میرغضنفری: ۴۵۰ طرح و پروژه خصوصی و دولتی با اعتبار بالغ بر۶۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شهرستان لاهیجان افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد

هفته ی دولت

در سومین روز از هفته دولت افتتاح وبهره برداری از سه پروژه شهرستان لاهیجان حضور سرپرست استانداری گیلان و فرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح یک واحد بوم گردی با میزان اعتبار ۵۵۰ میلیون و با زیربنای ۲۵۰متر برای ساخت این واحد بوم گردی ۲۵۰ میلیون تومان به بخش خصوصی برای ساخت آن اختصاص داده شده بود در حال حاضر تعداد اشتغال زایی ۲نفر میباشد می باشد .

بهره برداری از یک واحد تولید چای رفاه با میزان اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵ نفر به طور غیر مستقیم با هدف فرآوری چای برگ سبز چای و تبدیل آن به چای سبز و سیاه با ظرفیت سالانه ۳۰۰ تن چای سیاه و ۱۵۰ تن چای سبز .
توسعه و بهره برداری از واحدصنعتی در ماشین سازی امیدی
فرماندار شهرستان لاهیجان در بهره‌برداری از واحد بوم گردی از افتتاح و بهره برداری ۴۵۰ طرح در پروژه های خصوصی و دولتی با اعتبار بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: از محل کمیته برنامه‌ریزی برای سال جاری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال برای پروژه‌ها و طرح‌های عام المنفه در نظر گرفته شده واز محل سفر ریاست جمهوری نیز ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های نظیر سالن ورزشی تختی و بخشی برای سال آتی برای طرح‌های عام المنفعه به اجرا در خواهد آمد.
سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت خصوصی در استان گیلان استفاده شود اظهار داشت: در استان گیلان به خصوص شهرستان لاهیجان دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری هستیم که مسئولین باید با جذب سرمایه و توسعه منطقه کمک کنند.
ارسلان زارع یکی از ویژگی‌های واحد بوم گردی را حفظ محیط زیست بیان داشت و گفت: دولت تاکید مهمی برای حفظ محیط زیست دارد ودر ساخت واحدهای بوم گردی توجه زیادی به حفظ محیط زیست شده است.

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

هفته ی دولت

خبرنگار:آتنا کیهان

عکاس:شقایق کیهان

/تدبیر شرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا