آخرین خبرهاعلم و تکنولوژی

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات توییتر تا تاریخ رونمایی گوشی جدید نوکیا

تکنولوژی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که پیش از این وعده هایی در خصوص کاهش تعرفه های مالیاتی برای اپل مطرح کرده بود، اکنون اعلام کرده که خبری از این کاهش تعرفه ها نخواهد بود.

شرکت «دیپ مایند» با همکاری وایمو در حال توسعه فناوری های خودران است. بر اساس طرح جدید شرکت دیپ مایند قرار است خودروهای گوگل نسبت به گذشته بسیار دقیق تر تعیین مسیر کرده و ابعاد را تشخیص دهند.

مجلس سنای ایالات متحده در گزارش جدید خود مدعی شده که هکرهایی که از سوی دولت روسیه پشتیبانی می شوند، برنامه های انتخاباتی در ۵۰ ایالت آمریکا را هدف حمله قرار داده اند.

این روزها توییتر یک به روزرسانی جدید دارد که طراحی قدیمی این اپلیکیشن پیام رسان را تغییر داده است در این تغییرات در بخش طراحی شاهد امکاناتی برای تغییر رنگ پس زمینه، اندازه فونت و رنگ هستند.

کریس هیوز، از بنیانگذاران فیس بوک که در کنار مارک زاکربرگ در ساختن این شبکه اجتماعی نقش داشته است، اخیرا نسبت به فیس بوک موضع گیری هایی بسیار منفی دارد تا جایی که علیه این شرکت در سخنرانی های مختلفی شرکت می کند.

گوشی جدید نوکیا ۸٫۲  احتمالا طی چند ماه آتی رونمایی می شود. بر این اساس هر روز اطلاعاتی جدید در خصوص گوشی مذکور منتشر می شود که به امکانات و تجهیزات این گوشی مرتبط است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا