آخرین خبرهااستان هااسلایدرفوریکافه تدبیرشرق

علی سحرخیز: تصمیم رهبر انقلاب ، فصل الخطاب هر نظری درباره مذاکره است

علی سحرخیز

علی سحرخیز عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کشور در گفتگویی اختصاصی با تدبیرشرق در پاسخ به سوالی در خصوص شدت گرفتن تهدیدهای آمریکا و اثرات آن گفت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شدت گرفتن تهدیدهای آمریکا و اثرات آن گفت:
دشمنی علنی آمریکا با مردم ایران بیش از نیم قرن است که اثبات شده است ، اسناد و مدارکی که خود آمریکایی ها از دخالتشان در کودتای ٢٨ مرداد منتشر کرده اند ، تا حمایت علنی از صدام در جنگ هشت ساله و اکنون هم که وضع و اعمال تحریمهای غیر انسانی که مستقیما رفاه ، امنیت اقتصادی و معیشت مردم ایران را نشانه گرفته است.
سحرخیز با اشاره به اینکه ناامنی در منطقه حساس خلیج فارس بیشترین سود را برای سوداگران سلاح و خشونت را دارد، افزود:
طالبان ، القاعده، داعش، جنگهای قبیله ای و تجزیه طلبانه در کشورهای منطقه ، همه یک ریشه در توطئه ای آمریکایی دارد. پول کثیف نفتی اعراب باید خرج خرید سلاح آمریکایی ها شود تا کارتلهای اقتصادی بازار اسلحه ، سردمدار کمپینهای تبلیغاتی در انتخابات آمریکا باشند.

این وکیل دادگستری با اشاره به رد صریح پیشنهاد مذاکره از سوی رییس جمهوری ژاپن توسط رهبر انقلاب گفت: تصمیم رهبر انقلاب ، فصل الخطاب هر نظری درباره مذاکره است. ملت سربلند ایران از نوع ادبیات و مواجهه رهبر عطیم الشان با فرستاده ژاپنی احساس غرور و افتخار کرد.

سحرخیز با اشاره به وضعیت نامناسب و مشکلات به وجود آمده برای مردم ناشی از تشدید تحریمها گفت:
متاسفانه گاهی بدنه اجرایی کشور ، بی توجه به رهنمودهای اساسی رهبر انقلاب و راهکارهای ایشان برای حل مسایل ، به جای مدیریت بحران به مدیریت بحران آفرین بدل شده است!
گاهی یک اظهار نظر توام با تمسخر ، ناشی از کوته فکری برخی مسوولین، تجمل گرایی و لوکس گرایی و زندگی مصرفی و اشرافی خانواده های برخی از مدیران، حضور و کوچ دسته جمعه خانواده های بسیاری از مدیران ارشد نظام در خارج از کشور، موجب بی اعتمادی خیل عظیم مردم به چارچوب و کلیت نظام می گردد و لازم است دستگاههای نظارتی ، امنیتی و قضایی برخورد جدی تر و علنی تری با مظاهر فساد اقتصادی داشته باشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا