دسته‌بندی نشده

علوم پزشکی گیلان و بازهم مشکل پیمانکاران؛ عدم پرداخت ۷ ماه حقوق نیروهای جوان آزمایشگاهی در دو بیمارستان رشت

علوم پزشکی

جمعی از نیروهای آزمایشگاهی دو بیمارستان الزهرا(س) و هفده شهریور رشت از عدم پرداخت هفت ماهه خود توسط علوم پزشکی و پیمانکار خودشان خبر دادند.

شنیده ها حاکی از آن است که این جمع  حدود ۲۷ نفره که  از جوانان تحصیل کرده قراردادی در این دو بیمارستان هستند از دریافت حقوق و مزایای خود از سال گذشته محروم مانده اند.

یکی از این نیروها به می گوید: طبق قرارداد باید  علوم پزشکی به پیمانکاران اعتباری بپردازد که حقوقهای ما را پرداخت کنند. در بیمارستان های دیگر نیروهای قراردادی آزمایشی حقوق های خود را دریافت کرده اند اما باوجوداین که پیمانکار ما بیشترین دریافتی را داشته اما حقوق ما را پرداخت نمی کنند. مشخص هم نیست این هزینه ها کجا صرف شده است چون ما در آزمایشگاه مشکل کمبود «کیت» نیز داریم.

وی در ادامه می گوید: وقتی به علوم پزشکی بابت عدم پرداخت حقوقمان مراجعه کرده ایم گفته اند که تا ماه بهمن سال گذشته پرداختی داشته ایم. اما پیمانکار همیشه از عدم پرداخت حقوق می گوید. بیمه ما نیز به صورت کامل پرداخت نمی شود و در این زمینه نیز دچار مشکل هستیم. اکنون نیز نه ما و نه پیمانکار هیچ کدام قرارداد نداریم و بدون قرارداد مشغول کار هستیم تا پیمانکار جدید تعیین شود.

متاسفانه عدم دریافت حقوق توسط پیمانکاران علوم پزشکی  گیلان  از جمله مشکلات بزرگی است که بسیاری افراد فعال بیمارستان ها با آن مواجه هستند. بعد از پیمانکاران غذا حالا پیمانکاران آزمایشگاه نیز توانایی پرداخت حقوق خود را ندارند و البته در این میان به نظر می رسد عدم دریافت اعتبار را بهانه ای برای عدم انجام تعهدات خود می دانند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا