آخرین خبرهااستان ها

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش اطاقور منصوب و معرفی شد

با حکم نادر جهان آرای؛

تدبیرشرق/ در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، حبیب عوض خواه به سمت رئیس اداره آموزش و پرورش بخش اطاقور منصوب و از تلاش های آقایان محمدی و خوشحال در زمان تصدی این مسئولیت، تقدیر شد.

نادر جهان آرای در آیین معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش بخش اطاقور که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت های اجرایی توفیقی است که به امانت در اختیار ماست و باید با تخصص و تعهد در ایفای هر چه بهتر نقش های خود بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه غالب مراسم های تودیع و معارفه فضایی احساسی به وجود می آید اظهار امیدواری کرد که این احساسات پاک، سرشار از مهربانی و توام با همدلی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در پویایی جامعه خاطرنشان کرد: توسعه هر کشور ارتباط مستقیم به کارآمدی نظام تعلیم و تربیت دارد و کشف و پرورش استعدادها مهم ترین رسالت آموزش و پرورش است. جهان آرای با تقدیر از همراهی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و همچنین سرپرست فرمانداری این شهرستان ابراز امیدواری کرد: باکمک همه مسئولان شهرستانی، گروههای مردم نهاد و تأثیرگذار، تعالی آموزش و پرورش این خطه مهم از استان را شاهد باشیم. وی در پایان یاد مرحوم علی دوستی اولین شهردار فرهنگی اطاقور را گرامی داشت.

حبیب عوض خواه با ۲۵ سال سابقه در آموزش و پرورش، دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است. وی در سمت های مختلفی از جمله کارشناسی فعالیتهای پرورشی، فرهنگی، هنری و همچنین معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اطاقور خدمت کرده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا