استان هایادداشت

بخشدار خشکبیجار در حاشیه جلسه جمع‌بندی حضور مدیران کل استانی در بخش‌های شش‌گانه شهرستان رشت: تعریض محور خمام – خشکبیجار اولین مطالبه مردم این بخش است

بخشدار خشکبیجار

به گزارش تدبیر شرق ‍ حسن پور؛ بخشدار خشکبیجار در حاشیه جلسه جمع بندی با حضور مدیران کل استانی و فرماندار شهرستان رشت در بخشداری خشکبیجاراظهار داشت:

در کنار سایر مسائل و مشکلات بخشی، امروز اولین مطالبه مردم خشکبیجار پیگیری و به سرانجام رسیدن پروژه تعریض جاده خمام به خشکبیجار است.

وی افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت در چند فاز برای این پروژه کد و ردیف بودجه تعریف کرده ایم و اداره کل راه و شهرسازی دستگاه متولی است و باید پیگیر اعتبارات و انجام پروژه باشد.

بخشدار خشکبیجار در ادامه گفت : در پیگیری هایی که چند ماه پیش داشتم اداره راه و شهرسازی اعلام کرده بود که بزودی شرکت مشاور کار مطالعات را بر روی جاده آغاز میکند.

ظرفیت و رایزنی نمایندگان شهرستان رشت و ورود جدی و قاطع آنان جهت انجام این پروژه؛ در مدت زمان کوتاهی تکلیف این جاده را برای همیشه مشخص خواهد کرد.

حسن پور افزود: دو پروژه را از بخشداری خشکبیجار برای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اعلام نموده ایم، اول تعریض جاده خمام به خشکبیجار و دوم ایجاد پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت برق

وی اذعان داشت :با رایزنی های صورت گرفته، معاون عمرانی استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی جهت پیگیری وضعیت جاده خمام به خشکبیجار در خشکبیجار حضور خواهند یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا