آخرین خبرهااستان ها

از مدیران انتظار می‌رود در کنار تمام محدودیت‌ها تلاش مضاعف‌تری داشته باشند

فرماندار لاهیجان:

تدبیرشرق/پیرو بخشنامه استاندار گیلان مبنی بر سفر هفتگی مدیران کل به شهرستان‌ها، به دعوت سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان مدیران کل محیط زیست، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و جهادکشاورزی از صبح امروز میهمان شهرستان لاهیجان بودند.

فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام “رونق و تولید” از مدیران انتظار می‌رود در کنار تمام محدودیت‌ها تلاش مضاعف‌تری داشته باشند

وی گفت: شهرستان لاهیجان با ۲۴۰۰۰ هکتار زمین شالیکاری یکی از قطب‌های کشت برنج در استان و شاید در استان های شمالی است.

میرغضنفری افزود: یکی از نگرانی های این شهرستان، سنتی بودن انهار می‌باشد که این امر کشاورزان را با مشکل آبرسانی به مزارع مواجه کرده است.

فرماندار لاهیجان عنوان کرد: باتوجه به نرخ‌گذاری برگ سبز چای، چایکاران عزیز دغدغه‌هایی دارند که از طریق استاندار محترم و سازمان چای پیگیر مطالبات هستیم تا بخشی از این دغدغه‌ها رفع شود.

وی افزود: فاضلاب‌های شهری و روستایی از معضلاتیست که شهروندان را آزرده خاطر کرده است البته در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به لاهیجان اعتباراتی برای این مشکل در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع و اجرایی شدن آن بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان اظهار داشت: عدم اجرایی کردن تفکیک زباله از مبدا و حجم انباشت آن به‌شدت مردم شهرستان را با نگرانی جدی مواجه کرده است که پیگیری‌هایی برای رفع این مشکل صورت گرفته است که به زودی به نتیجه خوبی خواهیم رسید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا