آخرین خبرهااستان ها

ابراز تاسف رئیس شورای شهر کلاچای از اینکه ماموران سد معبر با مادر تخم مرغ فروش، به خوبی برخورد کردند!

رئیس شورای شهر کلاچای

اگرچه رئیس شورای شهر کلاچای مدعی شده که برخورد ماموران سد معبر با مادر تخم مرغ فروش سازنده بوده است، اما از همین برخورد سازنده هم ابراز تاسف کرده است! شاید ایشان انتظار داشتند این مادر زحمتکش را به جرم سد معبر به دار بیاویزند!

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خزر، چندی پیش بود که انتشار فیلم برخورد مامور سد معبر شهرداری کلاچای با یک زن دستفروش به سوژه اول رسانه ها تبدیل شد. فیلمی که در آن یک مامور سد معبر شهرداری کلاچای طرف اعتراض زنی قرار گرفته که گویا تمام سرمایه اش که چند دانه تخم مرغ بوده، توسط این مامور شکسته شده است. قابل تامل اما بی تفاوتی تاسف برانگیز مامور سد معبر به ناله های این پیرزن است!

مدتی بعد اما رئیس شورای شهر کلاچای در جوابیه ای که در سایت شهرداری کلاچای منتشر شده است، ضمن تاکید بر ساختگی بودن این حادثه، گفته است: متاسفانه آنچه در تصویر فضای مجازی مشاهده میشود کاملا بیانگر این واقعیت هست که هیچگونه اقدام و رفتار غیر سازنده از سوی ماموران این واحد و انتظامی صورت نگرفته است.

وی در قسمت دیگری از این جوابیه با بیان اینکه عده ای به نحوی از انحا در صدد ناکارآمد جلوه دادن خدمات ماموران دلسوز شهرداری و نیروی انتظامی هستند، گفته که سیاست راهبردی شهرداری در موضوع سد معبر همواره مبتنی بر ارشادی و هدایتی بوده است!

در خصوص اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای باید گفت:

اولاً: منظور ایشان از ساختگی بودن این فیلم چیست؟! یعنی مامور سد معبر و یا مادری که تخم مرغ هایش شکسته شده است، در حال ایفای نقش یا اصطلاحاً فیلم بازی کردن بوده اند؟! یا فیلم با افکت های ویژه سینمایی ساخته شده و اساساً اصلا موضوع آن واقعیت ندارد!

دوماً: علت تاسف رئیس شورای شهر کلاچای چیست؟! در این جوابیه آمده است که “متاسفانه آنچه در تصویر فضای مجازی مشاهده میشود کاملا بیانگر این واقعیت هست که هیچگونه اقدام و رفتار غیر سازنده از سوی ماموران این واحد و انتظامی صورت نگرفته است” حالا که به ادعای رئیس شورای شهر کلاچای هیچگونه اقدام و رفتار غیرسازنده از سوی ماموران واحد سد معبر صورت نگرفته است، دیگر ابراز تاسف به خاطر چیست؟ اساساً باید گفت یا رئیس شورای شهر کلاچای، استفاده درست از واژه “متاسفانه” را در جملات خود بلد نیست و یا از اینکه ماموران سد معبر به ادعای او، رفتار غیرسازنده ای نداشته اند، ناراحت است و تاسف می خورد!

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا