آخرین خبرها

کتاب بانوی خاطره های زخمی در لاهیجان مرور شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به ایرنا ؛ کتاب بانوی خاطره های زخمی نوشته راضیه محمدپور با حضور شجاع الدین طایفه،شهلا شهابیان مسئول انجمن داستان،شیوا پورنگ و جمعی از نویسندگان و اهل قلم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
راضیه محمدپور متولد1341از پنج سال پیش تلاش برای نگارش این کتاب را آغاز کرد.
کتاب بانوی خاطره های زخمی برگرفته از اتفاقات محیط کاری و مشتمل بر داستانهای کوتاه در مورد فداکاری زن برای فرزندانش، سالمندی زن، خانواده،عشق و موضوعات دیگر است .
لاهیجان با 6 انجمن هنری از جمله انجمن داستان دارای نویسندگان زیادی در عرصه های داستان نویسی ، نقاشی و فیلمنامه نویسی است.

***
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت:یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان واژگون و 6 سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ حسین نیک فرد روز یکشنبه افزود: ماموران انتظامی شهرستان با دریافت خبری مبنی بر یک فقره تصادف واژگونی منجر به جرح در جاده کمربندی جدید شلمان به محل اعزام شدند که در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس دچار واژگونی شده است.
فرمانده انتظامی لنگرود علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام و خاطرنشان کرد:‌راننده 45 ساله برای تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029 /6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا