آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوری

نماینده پرحاشیه حامی جلیلی علیه وفاق!

اختصاصی تدبیرشرق

محمدرضا احمدی سنگری نماینده دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان های رشت و خمام، در نطق میان‌دستور به شعار «وفاق ملی» دولت چهاردهم تاخت.

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، دکتر محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در نطق میان‌دستور صحن علنی مجلس با تاکید بر اینکه وفاق به معنای به‌کارگیری افراد بدنام و معلوم‌الحال یا محکومان امنیتی نیست، گفت: وفاق به معنی بهره‌گیری از افرادی نیست که در بحران‌های داخلی و خارجی به کشور آسیب رسانده‌اند.
همچنین
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد که مردم متدین و وطن‌دوست فراموش شوند یا عده‌ای موجب عصبانیت و دو قطبی شدن جامعه شوند.

احمدی سنگری منظور دقیق خود از افراد فوق‌الاشاره را بیان نکرد اما لازم است این نماینده حامی سعید جلیلی بداند ۴ تن از استانداران ۱۳ استانی که صاحب استاندار جدید شدند، اصولگرا هستند و در استان گیلان نیز هنوز به جز استاندار انتصابی صورت نگرفته که به رئیس جمهور هشدار می‌دهد.

احمدی سنگری پیش‌تر در مناظره‌اش با دکتر حسینی و البته هشدارش به رئیس جمهور سابق ایالات متحده در فضای مجازی وایرال شده بود. وی نخستین بار با تبریک عجیب سال ۱۴۰۰ به مردم در فضای مجازی بین مردم شناخته شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا