آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوریگزارش تصویری

سقراطی در مراسم پیاده روی هفته تربیت بدنی: با کمک دادستان شهرستان لاهیجان و مسئولین ذی ربط، هفته آینده استخر مهر فک پلمپ می‌شود

گزارش تصویری

سقراطی در مراسم پیاده روی هفته تربیت بدنی: با کمک دادستان شهرستان لاهیجان و مسئولین ذی ربط، هفته آینده استخر مهر فک پلمپ می‌شود

به گزارش تدبیرشرق ، همه ساله از 26 مهر الی 2 آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده که در این هفته جامعه ورزش علاوه بر اجرای وظایف ذاتی خود برنامه های متعددی را برنامه ریزی می‌نماید. 

اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان نیز طبق سنوات گذشته در طول این هفته برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی را برنامه ریزی نموده و در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 1403 با همکاری هیات ورزش‌های همگانی شهرستان اقدام به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نموده که با استقبال بی نظیر همشهریان همراه شد. 

این همایش از مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان آغاز و تا مزار شهدای گمنان شهر لاهیجان ادامه یافت. در پایان این همایش بر اساس قرعه کشی به برندگان تعداد 50 عدد کارت هدیه و 2 دستگاه دوچرخه اهداء گردید.

سقراطی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به اجتناب ناپذیر بودن حوادث ورزشی توجه به نکات ایمنی در ورزش را ضروری دانستند. وی تعطیلی و پلمپ استخر مهر در هفته گذشته را به جهت پیشگیری از حوادث احتمالی دانسته و اذعان داشتند با هماهنگی های انجام شده با مسئولین ذیربط استخر در هفته آتی رفع پلمپ و از مستاجر بخش خصوصی تحویل و در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت و پس از تعمیرات جزئی و رفع نواقص جهت سرویس دهی به شهروندان بازگشایی خواهد گردید.

عکاس: سیداحمد کیایی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا