آخرین خبرهااسلایدر

وزیر کشور: گیلان باید به قطب گردشگری کشور تبدیل شود

وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان: استانداران برای پیشرفت کشور باید از همه جریانات سیاسی استفاده کنند

وزیر کشور: گیلان باید به قطب گردشگری کشور تبدیل شود

به گزارش تدبیرشرق، دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید گیلان یکی از مهمترین راه حل‌های مشکلات کشور را امنیت، آرامش، وفاق، همبستگی ملی و امید داشتن به آینده‌ای روشن دانست و بیان کرد: مردم در انتخاباتی امن، سالم و مشارکتی، رئیس جمهور خود را با شعار وفاق ملی انتخاب کردند و این شعار صرفاً در کابینه تجلی نخواهد داشت و همه اقوام و گروه‌ها باید در پیشرفت ایران سهیم باشند.

وی با قدردانی از آقای اسدالله عباسی (استاندار سابق) برای حل مشکلات استان در طول سه سال گذشته، گفت: از تلاش‌های استاندار سابق و همکارانشان بسیار سپاسگزار هستم، زیرا تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات استان کردند.

وزیر کشور، استاندار جدید گیلان را فردی متعهد، با تجربه و همچنین کارآزموده دانست و در ادامه افزود: آقای هادی حق‌شناس سابقه ۴ سال استانداری گلستان را دارد و در پست‌های مختلف کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشته است؛ بنابراین بسیار امیدواریم که در طول خدمت ایشان در گیلان بسیاری از مشکلات برطرف شود.

وزیر کشور با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گیلان توسط استاندار جدید بیان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و دریایی است که استاندار جدید گیلان باید به آن توجه کند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانی خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به‌طور جنون‌آمیزی در حال کشتار مردمان بی‌دفاع غزه و لبنان است، گفت: بدون تردید این اقدامات رژیم غاصب قدس موجب تسریع در سقوط و زوال این رژیم پوشالی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور میلیونی مردم در نماز جمعه روز گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این میزان از حضور در طول چند دهه گذشته بی‌سابقه بوده است و مردم بار دیگر نشان دادند در همه بحران‌ها پای کار نظام خواهند بود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا