آخرین خبرهااستان ها

رئیس ستاد پزشکیان در گیلان: لیست پیشنهادی استانداری بر اساس توجه به اکثريت رای دهندگان بود

جامعه رای ما انتظار دارد از زنان و جوانان بهره ببریم

رئیس ستاد پزشکیان در گیلان: لیست پیشنهادی استانداری بر اساس توجه به اکثريت رای دهندگان بود

به گزارش تدبیرشرق، عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در گیلان با اشاره به این‌که لیست پیشنهادی مشترک ارایه شده بر اساس مدل مشابه تعیین وزرا است خاطرنشان کرد: اولین حسن  روش ما این بود که به جای روش قبلی که چند نفر معمولا تصمیم میگرفتند وعموما هم ثابت بودند اینبار یک فرایندی رخ داده که در این فرایند از وجود جوانترها و چهره‌های جدیدتر استفاده شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های لیست پیشنهادی اظهار داشت: مهمترین اولویت در ارایه این لیست توجه به خواست اکثریت رای دهنده ها بود. البته ما درمقام پیشنهاد دهنده هستیم نه تصمیم گیر! ولی در این مقام نخواستیم از خواست جامعه عدول کنیم. تجربه، دانایی و اصلاح طلبی هم از عوامل دیگر  ما بوده است که ما از آن هم عدول نکردیم و درلیست ما از وزارت کشوری موفق تا نمایندگان  ادوار و استاندار و فرماندار حضور دارند.

ابراهیمی با اشاره به حضور زنان و جوانان در لیست گفت: زنان وجوانان بعنوان پیشرانان اصلی این جامعه هستند و سعی کردیم حتما درگزینه های پیشنهادی باشند. جامعه رای ما از ما انتظار دارند که  از  آن‌ها در مدیریت استفاده شود و در این زمینه باید پاسخگو باشیم.

رئیس ستاد پزشکیان در استان با اشاره به این‌که نباید در سطح پیشنهاد محافظه‌کاری کرد ابراز داشت:  آرزوی ما این است که ابتدا در سطح کلان مشکلات بزرگ کشور براساس راهبرد رییس جمهور که همان وفاق است حل شود. یکی از معضلات ما تحریم‌هاست که لغو آن در توسعه استان نقش زیادی دارد و قوی‌ترین استانداران هم با وجود تحریم‌ها چالش خواهند داشت. با این حال معتقدیم برای این‌که مطالبات و خواست‌های دولت به سرانجام برسد و به طور جدی پیگیری شود نیازمند حضور کسی بعنوان استاندار هستیم که به آرمان‌های دولت باور داشته باشد.

ابراهیمی افزود: نقاط ضعف احتمالی را می‌پذیریم و به همه کسانی که تمایل به خدمت داشتند اما درلیست ما نیستند هم احترام می گذاریم ودوستشان داریم ، اما این یک تصمیم جمعی است.

وی با درخواست از دولت برای توجه به لیست ستاد پزشکیان گفت: از وزارت محترم کشور  مجدانه می خواهیم به وفاق ملت و دولت بیشتر فکر کند تا وفاق هایی از جنس دیگر! وفاق ما در کم کردن فاصله ملت ودولت است. لذا معتقدم به لیست ما که جهتش در راستای این اتفاق مبارک است توجه شود و ما امادگی پذیرش مسوولیت در برابر لیست خود را هم داریم.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا