معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند
نماینده ولیفقیه در گیلان عدم رؤیت استاد و معلم را از چالشهای آموزش مجازی عنوان کرد و گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند و باید بیشتر به آموزشوپرورش توجه شود.
نماینده ولیفقیه در گیلان با بیان اینکه قبل از کرونا در روستاهای دوردست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور مییافتند، گفت: حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، میبایست از سایر راهها برای آموزش استفاده کرد.
امامجمعه رشت عدم رؤیت استاد و معلم را از چالشهای آموزش مجازی عنوان کرد و افزود: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمیکنند و باید بیشتر به آموزشوپرورش توجه شود.
فلاحتی یکی از وظایف مهم آموزشوپرورش را پیشبینی سازوکارهای لازم برای تربیت دانست و بیان کرد: برای تربیت کودکان در مهدکودکها اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.
وزیر آموزشوپرورش نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان دانست و اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیلشده است.
محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه هدف اصلی ما این است که هیچ دانشآموزی از آموزش دور نماند و درسش را بخواند، گفت: در کنار بستر شبکه شاد برای دانشآموزانی که به هر دلیل فاقد اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند هستند، تأکید شده تمامی آن دانش آموزان از راههای دیگری همچون تلویزیون، رادیو و بستههای آموزشی مورد آموزش کامل قرار گیرند.