آخرین خبرها

تورس در پی انجام اقدامات بزرگ در روسیه

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رومن تورس متولد ۲۰ مارس ۱۹۸۶در کشور پاناما هست، او یکی از مدافعان کلیدی تیم ملی کشورش محسوب می شود و هم حالا در تیم سیاتل در لیگ حرفه ای کشور آمریکا بازی می کند. یک فوتبالیست پاناما هست که به عنوان مدافع برای باشگاه سیاتل سونیرز فوتبال لیگ برتر بازی می کند.رومن تورس ۳۲ ساله به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد.این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۹ برای تیم فوتبال سیاتل ساندرز و علاوه بر این تیم ملی کشور خود یعنی پاناما بازی می‌کند.

آخرین بازی رومن تورس برای تیم فوتبال سیاتل ساندرز مقابل تیم مینه‌سوتا می‌باشد. این بازی با نتیجه سیاتل ساندرز (۳ – ۱) مینه‌سوتا تمام شد. رومن تورس در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد و نمره ۶٫۵ تورس کار خود را در چپو شروع نمود و در کنار هموطن آنتونیس باسیل در کنار کلمبیا Cortula از ژانویه ۲۰۰۶ بازی کرداو در ژانویه ۲۰۰۷ اکویداد نقل مکان کرد و در سال ۲۰۱۰ در بازار جابه جایی زمستانی به تیم ناتینگهام فارست ملحق شد و در لیگ دستوه اول انگلستان همراه این تیم قهرمان شد.بعد از بازی های درخشان او در جزیره میلان خواهان به خدمت گرفتن او شد و در سال ۲۰۱۲ او به باشگاه بزرگ ایتالیا نقل مکان کرد،اما در این تیم نتوانست توفیق چندانی به دست بیاورد.

با این وجود خیلی از تیم ها هنوز در پی او بودند از جمله  پالمیراس برزیل او تا سال۲۰۱۵ در این تیم بازی کرد و پس از ان در ۱۲ آگوست ۲۰۱۵، تورس با باشگاه آمریکایی سیاتل سونرز ملحق شد.رومن تورس از رتبه سنی نوجوانان در تیم ملی پاناما حاضر هست،اماکاپیتان تیم ملی پاناما معتقد هست تیمش کار دشواری در گروه هفتم مقابل تیم های بلژیک ،تونس و انگلستان دارد ولی او می گوید ما نشان خواهیم داد فوتبال پاناما برای هیچ حریفی تیم آسان ای نخواهد بود و ما قصد داریم اقدامات بزرگی در روسیه انجام دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا