آخرین خبرها

فرصت های شغلی جدید با استفاده از مهارت زندانیان ایجاد شود

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل زندانهای گیلان به ایرنا، سیدحمید حسینی در جریان بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان گیلان بر توسعه اشتغال با مشارکت زندانیان گیلان تاکید کرد.
وی اضافه کرد: با تعامل و همکاری با نهادهای اجرایی همچون فنی و حرفه ای در چارچوب قانون در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال می توان بگونه ای برنامه ریزی کنیم که تا از تمام فرصت ها برای رشد و شکوفائی اشتغال ، ایجاد درآمد پایدار و توانمندی زندانیان استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: تنها برنامه ریزی کافی نیست و لذا مهمتر از آن رصد کردن برنامه ها و اجرای اولویتهایی است که سازمان زندانهای کشور برای برنامه های اشتغال تدوین نموده و باید با اهتمام لازم اجرایی شود.
حسینی خاطرنشان کرد: می بایست شاخص های معین برای ارزیابی و فعال نمودن اشتغال در زندانها داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بهتر از گذشته شناسایی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید در توسعه کارگاه های اشتغال و برنامه های زیرساختی قدم های سازنده تری برداریم ، گفت: با این اقدامات زندانیان می توانند با آموزش های لازم در دوران تحمل کیفر در زندانها در زمینه اشتغال به خودکفایی و خود اتکایی رسیده و بعد از آزادی جامعه پذیرای آنان بوده و خودشان نیز زمینه ساز اشتغال خودکفا باشند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا