آخرین خبرها

پاسخ کارگردان «ماجرای نیمروز» به ادعای توهین به مردم سوسنگرد در فیلم تازه‌اش/ عکس

پاسخ کارگردان «ماجرای نیمروز» به ادعای توهین به مردم سوسنگرد در فیلم تازه‌اش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدحسین مهدویان با انتشار عکسی از مردم سوسنگرد در دوران جنگ ایران و عراق در اینستاگرام، به حواشی اخیر سکانسی از فیلم «لاتاری» که در فضای مجازی پخش شده است، واکنش نشان داد.

این کارگردان در این باره نوشت: «پخش نسخه‌ ناقص و غيرآماده‌ سکانسی از فيلم سينمایی«لاتاری» باعث سوءتفاهم در جمعی از شهروندان شهر مقاوم و قهرمان سوسنگرد شد و این تلقی پیش آمد که خدای ناکرده گروه سازنده قصد بی‌احترامی داشته‌اند. فیلم «لاتاری» درباره‌ غیرت ایرانی است. غیرت همه‌ ایرانی‌ها. غیرت و ناموس‌پرستی مردان عرب چنان آشکار و پیداست که کسی نمی‌تواند منکر آن باشد.

شما برادران عرب همواره مثال مردانگی و غیرت بوده و هستید. در مقاومت هشت‌ساله‌ ملت ایران مردان شجاع عرب در پیشانی مبارزه با دشمن بوده‌اند. مادران صبور و پاک‌سرشت شما و همه ايرانيان مایه‌ افتخار این سرزمین هستند. اگر غیرت، شجاعت و مقاومت دلیرانه‌ شما نبود، امروز ما در پناه کدام امنیت به فیلم‌سازی و فعالیت هنری می‌پرداختیم. ما خوزستان را همیشه خانه‌ خود دانسته‌ایم و به خاک و مردم‌اش عشق ورزیده‌ایم. در گروه سازنده‌ فیلم چندین خوزستانی از عوامل اصلی بوده‌اند. از جمله ابرهیم امینی، نویسنده، حمید فرخ‌نژاد و نادر سلیمانی، بازیگران فیلم. چطور ممکن است چنین گروهی حتا فکر توهین به برادران و خواهران عرب را در سر بپرورانند. یقین بدانید حساسیت و نگرانی شما از نگاه گروه سازنده‌ «لاتاری» پنهان نبوده است و به حتم تماشای نسخه‌ نهایی فیلم نگرانی شما را برطرف خواهد کرد.»

57243

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا