استان هافوری

شهرداری رشت مترصد پرداخت پاداش به کارکنان کارامد و نمونه

مسعود نصرتی

شهردار رشت با اشاره به ارایه لایحه پاداش به شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: با تصویب این لایحه شهردار می تواند برای کارهای خاص در یک ماه به یک کارمند حتی دوبار هم پاداش بدهد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت ، مسعود نصرتی در نشست با بانوان شاغل در شهرداری این کلانشهر افزود: مردم باید باور کنند که مجموعه مدیریت شهری پای کار هستند و در مسیر توسعه شهری گام بر می دارند.

وی با بیان این که گزارش عملکرد سه ماهه شهرداری کلانشهر رشت در روزهای آینده ارایه می شود، اظهار کرد:این سه ماه، سه ماه کار و تلاش بوده که با موفقیت سپری شده است.

نصرتی خاطر نشان کرد: ارتقای رشت به یک شهر ایده آل ، شدنی است و بانوان مجموعه مدیریت شهری نشان دادند می توان به کمک آنها به شهر ایده آل دست یافت.

وی رفع نازیبایی ها را اولین قدم در توسعه شهری دانست و تصریح کرد: در زمان حاضر، عناصر زائدی در شهر از جمله تابلوهای ناهمگون شهری، حداقل های آسفالت و نوارهای حفاری وجود دارد که بایستی به آنها توجه بیشتری شود.
شهردار کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: جامعه ۳۰۰ نفری بانوان در مجموعه شهرداری با نگاه تیزبین خود در رفع نازیبایی نقشی بسیار تاثیر گذاری دارند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای انتظار اجتماعی اظهار کرد: ما باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا شهر نه فقط برای زنده ماندن بلکه برای زندگی کردن شهروندان مهیا شود.
نصرتی با اشاره به ارتقای احساس تعلق کارکنان نسبت به شهر، از برگزاری جلسات مشترک هم اندیشی ماهیانه بانوان و آقایان خبر داد و افزود: با ارایه ایده های خروجی از این جلسه ها و نشست ها، با اقتدار، مدیران از بین بانوان و آقایان شایسته با حفظ شایسته سالاری انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این نشست با گلایه از تغییرات پستی بانوان در مدیریت شهری بیان کرد: تاثیر بانوان در توسعه شهری امری انکار ناپذیر است.
فاطمه شیرزاد اظهار امیدورای کرد :تا با توجه به سابقه خدمت ۲۷ ساله شهردار رشت از پتانسیل و تخصص بانوان در حوزه مدیریت شهری بیش از پیش بهره مند شویم.
کلانشهر رشت هم اکنون با پنج منطقه شهرداری، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا