آخرین خبرهااسلایدرملی

جعفرزاده نماینده رشت مطرح کرد: ارائه بودجه شفاف برای اولین بار در تاریخ کشور / نظر مردم در لایحه بودجه ۹۷ اعمال می‌شود

به گزارش تدبیرشرق عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷، گفت: این اولین باری است که چنین بودجه شفافی ارائه شده که مردم می‌توانند قبل از تصویب در خصوص جزئیات آن اظهار نظر کنند و این نظرات در تصمیم گیری‌ها اعمال شود.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درخصوص شفافیت لایحه بودجه ۹۷، اظهار داشت: شفافیت در لایحه بودجه به قدری است که تمام رسانه‌ها و مردم در هر قشر و سطحی می‌توانند آن را بررسی و در خصوص آن اظهار نظر کنند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه این مسئله که بودجه می‌تواند به سمع و نظر مردم برسد و نظرات آنها را دریافت کنیم باعث می‌شود تا این لایحه تبدیل به یکی از بودجه‌های خوبی شود که نظر مردم در آن اعمال می‌شود، گفت: اگر این اطلاع رسانی نمی‌شد بعد از تصویب بودجه مردم می‌فهمیدند که چه اتفاقی افتاده است و به نمایندگان اعتراض می‌کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اولین باری است که چنین بودجه شفافی ارائه شده که مردم می‌توانند قبل از تصویب در خصوص جزئیات آن اظهار نظر کنند و این نظرات در تصمیم گیری‌ها اعمال شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه این شفافیت در تصمیم سازی‌های سازمان‌ها و بخش‌های مختلف اثرگذار باشد، اظهار داشت: می‌بینیم که تمامی اجزا لایحه بودجه ۹۷ به‌صورت شفاف مشخص و تمامی تکالیف سازمانی نیز به‌طرزی دقیق معین شده و حرف پنهان و ناگفته‌ای در آن وجود ندارد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا