آخرین خبرها

شجاعیان: مغرور شویم، کارمان تمام است/ مدیون تجربه و کاربلدی شفر هستیم

شجاعیان: مغرور شویم، کارمان تمام است/ مدیون تجربه و کاربلدی شفر هستیم

ورزش > لیگ برتر – داریوش شجاعیان که انتقال پرسر و صدا و گران‌قیمتش به استقلال توقعات را از او بالا برده بود، بعد از آن که شروع خوبی در استقلال نداشت به مرور قابلیت‌های فنی‌اش را نشان داد و پاس گل‌های اخیرش او را به یکی از بازیکنان محبوب استقلال تبدیل کرد.

به گزارش خبرورزشی، شجاعیان که از وضعیت جدید استقلال راضی است، دیروز گفت: «هنوز خیلی مانده تا همان تیمی شویم که لیاقت و توانایی‌اش را داریم. شروع خوبی نداشتیم ولی حالا بدشانسی‌های‌مان تمام شده و بازی به بازی هماهنگ‌تر و بهتر می‌شویم. قطعاً شما هم تأیید می‌کنید تیم خیلی خوبی شده‌ایم.»
شجاعیان ادامه داد: «تجربه کادر فنی، تلاش بازیکنان، حمایت باشگاه و همدلی بچه‌ها در نتایج خوبی که گرفتیم، تأثیر داشته اما مطمئن هستیم این نتایج بدون حمایت هواداران به دست نمی‌آمد. صبوری و همراهی هواداران باعث شد موفقیت‌های اخیر ما تداوم پیدا کند و حالا نوبت ماست که با نتایج خوب گوشه‌ای از لطف آن‌ها را جبران کنیم. هر کاری برای هواداران انجام بدهیم، کم است.»
داریوش درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: «همه بازیکنان در شرایط آرمانی بودند و همین مسئله کمک کرد با ارائه یک بازی عالی، هر ۳ امتیاز را بگیریم. شما به چند بازی اخیر ما دقت کنید، انصافاً هم در حمله خوب بودیم و هم در دفاع و بازی قشنگی ارائه می‌کنیم. تجربه و کاربلدی شفر خیلی به ما کمک کرده، ایشان هم از نظر فنی و هم روحی و روانی بسیار باتجربه و کاربلد است.»
شجاعیان درباره بازی با تراکتورسازی هم مدعی شد: «بازی سختی داریم اما الان دیگر نام حریف و شهر محل برگزاری این بازی برای ما مهم نیست چون دنبال این هستیم که در تمام بازی‌ها پیروز زمین باشیم.»
حرف‌های پایانی داریوش هم جالب است: «نمی‌خواهم ادعا کنم و بگویم حریف نداریم و بی‌رقیب هستیم اما اعتقاد دارم همان‌طور که شفر گفت الان خطرناک‌ترین رقیب ما غرور است. اگر مغرور شویم، کارمان تمام است. هیچ چیز غیر از غرور نمی‌تواند به استقلال ضربه بزند.»

43503

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا