استان هااقتصادیچشم‌انداز توسعه

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان: بخش خصوصی بسیار جلوتر از دولت عمل می‌کند/ اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است

فرزام صفت

فرزام صفت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ گیلان با بیان اینکه اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است، اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ به معرفی بخش خصوصی و ارتباط بین اشتغال و علم کمک می‌کند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از دیارمیرزا، عصر امروز (سه‌شنبه ۵ دیماه) مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشین های اداری و سیستم‌های امنیت تصویری (الکامپ گیلان) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد.

آرش فرزام صفت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان طی سخنان کوتاهی در افتتاح نمایشگاه الکامپ گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه موجود دو ویژگی خاص داشته است، گفت: این نمایشگاه به طور متوالی در سالهای اخیر اجرا شده و ویژگی دیگر حضور استارتاپ‌ها در نمایشگاه امسال است.

وی با بیان اینکه اشتغال در دنیای امروز مبتنی بر تفکرات نو است، اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ به معرفی بخش خصوصی و ارتباط بین اشتغال و علم کمک می‌کند.

فرزام صفت از بخشی‌نژاد رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان درخواست کرد که در کمیته‌ای که در استانداری در خصوص فناوری و اطلاعات برگزار می‌شود شرکت کند و همچنین ادامه داد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه می تواند به ما کمک کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان با بیان اینکه بخش خصوصی بسیار جلوتر از دولت عمل می‌کند، گفت: دولت در این راستا می تواند بسترسازی لازم را انجام دهد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا