آخرین خبرهااستان هاسیاسی

دلخوش:در گیلان همه میخواهند زیر پای هم را خالی کنند

به گزارش تدبیرشرق سیدکاظم دلخوش در جلسه استاندار گیلان با فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: ما همواره باید در کنار رهبری باشیم و از ایشان جلو‌تر یا عقب‌تر حرکت نکنیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلیل برخی مشکلات استان گیلان وجود سیاست‌زدگی‌ها و تندروی‌هاست عنوان داشت: من لیدر‌پذیر نیستم و کسانی را که خود را بزرگتر صومعه‌سرا می‌دانند قبول ندارم.

دلخوش با بیان اینکه متاسفانه افرادی در شهرستان به تحریک جوانان و ارتباط با کانال‌های بیگانه در حال ایجاد فضایی نامناسب هستند گفت: ما به‌جای اینکه اقتصاد را وارد سیاست کنیم، سیاست را وارد اقتصاد کردیم و حتی امروز می‌بینیم حسن روحانی هم از تندروها گذشته است.

وی با بیان اینکه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه‌های مختلف وارد شهرستان صومعه‌سرا شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه در گیلان همه می‌خواهند زیر پای هم را خالی کنند و امروز افرادی داعیه‌دار هستند که در زمان خودشان ۲۵ نفر از اقوامشان را سرکار بردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز افرادی در تلاش هستند تا سرمایه‌گذاران را از گیلان فراری دهند عنوان داشت: جوانان نباید فریب این بازی‌های سیاسی را بخورند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا