آخرین خبرهایادداشت

محقق شدن اولین وعده‌ی جوان‌ترین استاندار کشور در گیلان/ نوید بهبود و ارتقا جایگاه استان در حوزه‌های مختلف

یادداشت تدبیرشرق:

در این یادداشت که بعد از صدور  حکم انتصاب سرپرست فرمانداری‌های رشت، لاهیجان، رودسر و ماسال و ۸ حکم انتصاب دیگر در حوزه فرمانداری‌ها و بخشداری های گیلان که تعدادی از آنها مربوط به چند جوان گیلانی مانند مانی زرشکی بخشدار کرگانرود، محمد حسن‌پور به عنوان بخشدار خشکبیجار و سیدفرشاد موسوی به عنوان بخشدار مرکزی رودبار بود آمده است؛ در دومین ‌روز از زمستان؛ اولین گام از‌ ماموریت ویژه‌ای که اولین وعده جوان‌ترین استاندار کشور در گیلان بود محقق شد.

پس از چند هفته کار‌ و تلاش سخت و مستمر، امروز اولین مدیر سیاسی از میان جوانان حامی دولت تدبیروامید منصوب شد. رویکردی که قطعا ادامه خواهد داشت.
کارشکنی‌ها، بهانه تراشی‌ها، سرعت گیر‌ها، سم پاشی‌ها، مخالفت‌ها و تخریب‌ها علیه این روند و افراد را فراموش می‌کنیم اما استمرار این موفقیت کم نظیر علاوه بر اعتقاد عملی و اراده ستودنی دکتر مصطفی سالاری، باید با همدلی، حمایت و صبر همراه با امید از جانب همه نیروهای سیاسی حامی‌ دولت و همسو اعم از اعتدالگرا و اصلاح طلب همراه شود.
انشالله در سایه این رویکرد، فضا و فرصت برای همه جوانان که دل در گرو این مرز و بوم‌ دارند باز شود و‌عده‌های دولت در این زمینه بیش از پیش تحقق یابد.
همچنین انتصاب‌های دیگری نیز امروز انجام شده است که همگی نوید بهبود و ارتقا جایگاه استان در حوزه‌های مختلف را می‌دهد که برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا