تدبیر ورزشی

نادر دست نشان: تا زمانی که مشکلات باشگاه حل نشود در تمرینات ملوان حاضر نمی‌شوم

نادر دست نشان

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تا زمانی که مشکلات باشگاه حل نشود در تمرینات ملوان حاضر نمی‌شوم.

به گزارش تدبیرشرق، نادر دست نشان در مورد وضعیت ملوان گفت:در ملوان مشکلات زیادی داریم این مشکلات تیم را آزار می‌دهد امکانات ما خیلی ضعیف است و در شأن نام باشگاه ملوان نیست. در ابتدای فصل هم به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. از سویی دیگر عده‌ محدودی از تماشاگران بازیکنان را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌دهند.

نادر دست نشان افزود:تمامی این مسائل را به مدیریت باشگاه گفته‌ام ابتدا باید منابع مالی تیم مشخص شود، حقوق بازیکنان تأمین شود. با این شرایط وضعیت خیلیی سخت است مدیریت باشگاه هم به من قول داده تا مشکلات را حل کند من هم منتظرم تا مشکلات مالی برطرف شود و سپس در تمرینات ملوان حاضر شوم.

وی در مورد حلالیت خواستن از هواداران یا کادر فنی ملوان گفت:من باید حلالیت بخواهم یا آنها؟ ۲۵ امتیاز برای این تیم در چنین شرایطی کسب کردم اگر مشکلاتی که گفتم نبود شرایط تیم قطعاً بهتر می‌شد. حدود ۱۰ نفر هستند که در ورزشگاه تقسیم می‌شوند و به نوامیس بازیکنان ما فحاشی می‌کنند همین افراد معدود باعث می‌شوند دست و پای بازیکنان در زمین بلرزد. آیا این رفتار در شأن یک طرفدار فوتبال است؟ فوتبال برای نشاط است.

نادر دست نشان در مورد اینکه از روز سه‌شنبه در تمرینات ملوان شرکت می‌کند یا نه، گفت:نمی‌دانم، من منتظرم تا مشکلات تیم حل شود سپس به تمرینات بیایم. شرایط برای کار کردن خیلی سخت است.

وی در مورد جذب بازیکنان مدنظرش گفت: فهرست ۱۲نفره‌ای برای جذب به باشگاه داده‌ام تا شش نفر آنها را برای ملوان جذب کنند اگر این اتفاق بیفتد شرایط به سود ملوان می‌شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا