آخرین خبرهااستان هااسلایدر

لاهوتی واکنش نشان داد: حجتی هیچگونه توهینی به کشاورز نکرد | انتشار آن فیلم ظلم در حق وزیر است

به گزارش تدبیرشرق درخصوص فیلم منتشر شده از صحبت‌های یک برنج کار با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه از آقای حجتی در موارد دیگر انتقاد دارم اما در انتشار این فیلم یک ظلم در حق وی صورت گرفت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی هیچگونه توهینی به این کشاورزی نکرد، گفت: کارخانه‌ای که وزیر جهاد کشاورزی در حال بازدید از آن بود برای اولین بار یک سبوسی را تولید کرده بود که هیچکدام از کارخانه‌جات کشور توان تولید آن را ندارند و ویتامین B12 بدن را تامین می‌کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس کارخانه در حین بازدید توضیحاتی را داد که این سبوس تولیدی می‌تواند در اخلاق و رفتار انسان موثر باشد، وزیر در صحبت خود با این کشاورز تنها یک مزاح کرد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌ها در بخش کشاورزی فراون است و وزیر نیز در راستای نگرانی‌های من در منطقه حضور پیدا کرد، اضافه کرد: در راستای رفع این نگرانی‌ها نیز گام‌هایی را برداشت، که از توقف ثبت سفارش واردات برنج می‌توان به عنوان یکی از قدم‌های برداشته شده یاد کرد، اما کماکان من سوال خود را از وزیر پس نگرفته‌ام.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه تصمیماتی در خصوص افزایش تعرفه ابریشم و واردات تخم نوقال در سفر وزیر به استان گیلان گرفته شد، خاطرنشان کرد: اکنون که وزیر به استان ما سفر کرده باید یک خروجی مناسب دریافت کنیم تا کشاورزان بهتر بتوانند کار کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا