استان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

نماینده رشت:درآمد حاصل از افزایش نرخ عوارض خروج از کشور رقم بالایی نیست/افزایش نرخ عوارض خروج از کشور منتفی شود

نماینده رشت

جعفرزاده ایمن آبادی گفت:در بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق پیشنهاد خواهم داد افزایش نرخ عوارض خروج از کشور منتفی شود یا میزان رشد عوارض حداقل تقلیل یابد.

به گزارش تدبیرشرق،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو یی با اشاره به رشد عوارض خروج از کشور در بودجه سال 97 گفت:مجموع درآمد حاصل از افزایش نرخ عوارض خروج از کشور رقم بالایی نیست بنابراین اصلاح این موضوع در قالب بررسی های کمیسیون تلفیق بودجه مدنظر است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:افزایش نرخ عوارض خروج از کشور باعث تحمیل هزینه بیشتر به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور و بیمارانی که برای کارهای درمانی مجبور به مسافرت خارجی می شوند، خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال گذشته 9میلیون سفر خارجی داشتند، افزود: پیش بینی شده مجموع درآمد حاصل از عوارض خروج از کشور 1800میلیارد تومان در سال آینده باشد که بصورت نسبی درآمد بالایی برای دولت محسوب نمی شود، چرا که حدود نیم درصد درآمد بودجه ای است.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود:در بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق پیشنهاد خواهم داد افزایش نرخ عوارض خروج از کشور منتفی شود یا میزان رشد عوارض حداقل تقلیل یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش نرخ عوارض خروج از کشور به بهانه ای تبدیل شده تا برخی ها بصورت مغرضانه از این موضوع انتقاد کنند.

/ندای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا