آخرین خبرهااستان هاچشم‌انداز توسعه

شهردار لاهیجان خبر داد: احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در شهر لاهیجان

شهردار لاهیجان

کاظمی گفت: با توجه به بالا رفتن میانگین سن جامعه، برای سهولت تردد و ایجاد آسایش و امنیت شهروندان، پل های عابر پیاده مکانیزه احداث خواهیم کرد.

به گزارش تدبیرشرق، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلوليت يعني انعکاس نور و قدرت خداوندي در مخلوقي به ظاهر ناقص، ولي با قابليتي بي نهايت. فــردي کــه بــه اطــرافــيانــش درس صــبر و اســتقامت آمــوزش مــيدهــد.

وی افزود: روز جهاني معلولين روز پاسداشت ارزش هاست، روز به اثبات رساندن خواستن توانستن و روز نشان دادن ما مي توانيم است.

کاظمی گفت: این مجموعه نیاز به ترحم ندارد، بلکه نیازمند حمایت است. تلاش می کنیم که وظایف شرعی، قانونی و اداری خود را در این زمینه اجرا کنیم.

شهردار لاهیجان افزود: از تک تک پتانسیل های شما جهت بهبود فضای شهر استفاده خواهیم کرد و آماده عقد تفاهمنامه در خصوص خرید محصولات خانگی شما هستیم.

وی گفت: با توجه به بالا رفتن میانگین سن جامعه، برای سهولت تردد و ایجاد آسایش و امنیت شهروندان، پل های عابر پیاده مکانیزه احداث خواهیم کرد.

کاظمی در خصوص استفاده جامعه معلولین از فضاهای ورزشی گفت: مجموعه های متفاوتی داریم که این عزیزان می توانند از آنها استفاده کنند و با توجه به محدودیت هایی که شهرداری ها دارند، آماده ایجاد تیم مشترک هستیم.
شهردار لاهیجان افزود: تلاش می کنیم به اولین هایمان برگردیم و کلیه پروژه های شهرداری لاهیجان، ضمن پیوستهای محیط زیستی و توسعه پایدار، پیوستهای بهزیستی و تردد داشته باشند.

/ندای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا