آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار با حضور در دانشگاه گیلان: در دوره کاری من آشپز دوتا نخواهد شد | تبعیض در برخورد با فساد عین خود فساد است

به گزارش تدبیرشرق استاندار گیلان در همایش بزرگداشت روز دانشجو که در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان برگزار شد با بیان اینکه فعالیت دانشجو و دانشگاه نشان از پویایی جامعه دارد، گفت: امیدواریم که همیشه روز دانشجو باشد و همه این قشر را مورد توجه قرار دهند.

مصطفی سالاری با بیان اینکه دانشجویان باید درس خواندن را از وظایف مهم خود تلقی کنند، افزود: در این جلسه موارد خوبی توسط دانشجویان مطرح شد و فضای خوبی از مجموع تشکل های دانشجویی دیدم.

وی افزود: همه دانشجویان مومن و انقلابی هستند و باید تلاش آنها ارمانخواهانه بوده و برنامه‌های جدیدی برای توسعه کشور داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه توقع از تشکل و دانشجویان این است که نسبت به هم سلیقه ای عمل نکنند، افزود: نباید این زاویه داشتن ها را به قانون و نظام ارتباط دهیم. باید در ابتدا همدیگر را تحمل کنید و بعد در کنار هم کشور را بسازیم.

نماینده عالی دولت در گیلان، دانشجویان را پیشرو خواند و گفت: انتظار من به عنوان یک شهروند این است که دانشجو منتقد باشد و این نقد سازنده را راهبردی برای رشد استان می‌دانم و از دانشجویان می‌خواهیم که طرح‌های خود را ارائه دهند.

سالاری با بیان اینکه منابع انسانی تحصیل کرده مغز متحرک جامعه هستند، یادآور شد: اگر میخواهیم دانشمند داشته باشیم باید فضا را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره کاری من آشپز دوتا نخواهد شد، تصریح کرد: از خرد جمعی هم استقبال می‌کنم اما در حوزه‌های مدیریتی مربوط به خود، تصمیم گیرنده خواهم بود زیرا فردا باید به مردم پاسخگو باشم.

استاندار گیلان با اشاره به مشکل اشتغال اظهار کرد: امروز برای تامین هزینه‌های جاری کشور مشکل داریم و کارمند شدن همه امکان ندارد. اگر می‌خواهیم زمینه برای اشتغالزایی فراهم شود باید همه ورود کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با فساد باید محکم باشد، متذکر شد: نباید برای نشان دادن قدرت و روکم‌کنی با فساد برخورد کنیم. اگر نگرش‌ها را در برخورد با فساد دخالت دهیم اینکار عین خود فساد است. کسانی که می‌خواهند با فساد برخورد کنند باید تبعیض را کنار بگذارند.

استاندار گیلان گفت: اگر بخواهند با تبعیض در برخورد با فساد اقتدار خودشان را نشان دهند به بیراهه می‌روند.

سالاری با بیان اینکه باید با با ارامش و با مدارک به سراغ برخورد با مفاسد برویم، گفت: اگر کسی می‌خواهد جامعه را ناامن و مشوش کند، درست نیست.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم مجدد به قطب صنعتی تبدیل شویم و گردشگری نظام‌مندی داشته باشیم باید در ابتدا فضای کسب‌وکار در این استان ایجاد شود، گفت: در بحث اشتغال، کشاورزی، گردشگری و استفاده از دریا قطعاً برنامه‌ریزی‌های خوبی خواهیم کرد زیرا در استان ظرفیت‌های خوبی داریم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا