آخرین خبرها

2 تن زباله از نوار ساحلی آستارا جمع آوری شد

فرماندار شهرستان آستارا روز سه شنبه در حاشیه این برنامه فرهنگی به خبرنگار ایرنا گفت: باید مسافران و شهروندان در کنار بهره مندی از طبیعت زیبا، با رعایت اخلاق طبیعت گردی و توصیه های زیست محیطی، در حفظ محیط زیست کوشا باشند.
یونس رنجکش تصریح کرد: احترام به محیط زیست، احترام به خالق یکتا و زندگی است و تخریب طبیعت خیانت در امانت و ظلم به نسل های آینده است.
وی ادامه داد: هنر بهره مندی از آموزه های دینی و اخلاق زیست محیطی ایجاب می کند با اراده و همتی مضاعف، صیانت از جلوه های الهی را در طول سال به خصوص در فصل تابستان سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا نیز در این برنامه گفت: منابع طبیعی ثروتی همگانی است و برای نگهداری از آن به بسیج همه خانواده ها نیاز داریم.
محمد رضا روشنی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و توزیع کیسه های زباله می تواند تاثیر مهمی در آگاهی مردم و جلب توجه آنان به صیانت از عرصه های طبیعی داشته باشد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و روزانه به طور میانگین 120 تن زباله در این شهرستان تولید و در منطقه داداش آباد در نزدیکی ساحل خزر دفن می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا