آخرین خبرها

تودیع و معارفه شهردار سلفچگان برگزار شد/ مختاری: آماده خدمت هستم

تودیع و معارفه شهردار سلفچگان برگزار شد/ مختاری: آماده خدمت هستم

استان‌ها > قم – مجید مختاری در اولین روز کاری خود در جایگاه شهردار سلفچگان، گفت: آماده خدمت به مردم هستم و در این راستا، تعامل بیشتر با مسئولان را در چارچوب قانون دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مراسم معارفه مجید مختاری شهردار جدید شهر سلفچگان استان قم و تودیع مجید رضایی نسب شهردار پیشین این شهر، امروز با حضور جمعی از مسئولین استان قم و بخش سلفچگان از جمله ابراهیم ملکی مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری قم، ابوالفضل تمیزی بخشدار سلفچگان و … در محل سالن جلسات بخشداری سلفچگان برگزار شد.
بخشدار سلفچگان: طرح تفصیلی شهر مورد توجه شهردار باشد
در ابتدای این مراسم، ابوالفضل تمیزی بخشدار سلفچگان در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های مجید رضایی نسب شهردار پیشین سلفچگان، گفت: آقای رضایی نسب از مدیران با اخلاق، جوان و توانمندی است که در سال های فعالیت خود، تعامل بسیار خوبی با دیگر مدیران داشته و توانست بسیار مثمر ثمر باشد.
او در ادامه سخنان خود با اشاره به شخصیت اجرایی مجید مختاری شهردار جدید سلفچگان، گفت: آقای مختاری با برنامه و رزومه خوبی که داشت، توانستند نظر اکثریت اعضای شورای شهر سلفچگان را کسب کنند و امیدواریم که منشأ اثرات در این شهر باشند.
بخشدار سلفچگان در بخش پایانی سخنان خود از طرح تفصیلی شهر سلفچگان و تکمیل بوستان شهدای گمنام این شهر را دو کار مهم شهرداری سلفچگان عنوان کرد و از شهردار جدید خواست که در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.
رضایی نسب: زمینه پیشرفت سلفچگان وجود دارد
در ادامه این جلسه، مجید رضایی نسب شهردار پیشین شهر سلفچگان در سخنانی با تقدیر از شورای شهر سلفچگان برای انتخاب مجید مختاری به عنوان شهردار جدید، گفت: آقای مختاری از مدیران خوشنام و با تجربه استان قم هستند و امیدواریم موجب رضایتمندی بیشتر مردم شوند.
او با بیان این که سلفچگان نیازمند یک جهش عمرانی است که البته جرقه های آن در طول سال های پیشین زده شده است، گفت: شهر سلفچگان از آن جایی که در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قرار دارد و از سوی دیگر شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور محسوب می شود، زمینه بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد.
شهردار پیشین سلفچگان خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهر سلفچگان در مسیر شهر کربلا قرار دارد، می توانستیم اقامتگاه های متعددی برای مسافران ایجاد کنیم و در این راستا ایجاد چنین فضاهایی در بوستان پیامبر اعظم(ص) شهر سلفچگان در دستور کار قرار گرفت.
شهردار سلفچگان: آماده خدمت به مردم هستم
در ادامه این جلسه، مجید مختاری شهردار جدید سلفچگان نیز با بیان این که آماده خدمت به مردم سلفچگان هستم، گفت: بنای شهرداری سلفچگان در دوره جدید، تعامل و همکاری بیشتر با دیگر دستگاه های بخش و شهر در چارچوب قانون خواهد بود.
معاون استاندار قم: زمینه جذب سرمایه گذار فراهم شود
سخنران پایانی این مراسم، ابراهیم ملکی، معاون استاندار قم و مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری قم، در سخنانی با بیان این که سلفچگان شهر کوچکی است و از این رو نمی توان با اتکا به عوارض شهری انتظار درآمد بالایی برای این شهر داشت، گفت: از آن جایی که دولت نیز با کمبود بودجه مواجه است و بخش عمده ای از بودجه داده شده، صرف حقوق پرسنل می شود، باید برای تأمین درآمد به فکر تقویت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار باشیم.
او با بیان این که سرمایه گذاران در جایی فعالیت می کنند که زمینه کار برای شان فراهم باشد، گفت: ما باید زیرساخت های لازم برای فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کرده و از حضور آنان استقبال کنیم.
مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری قم، در پایان ضمن تمجید از مجید رضایی نسب شهردار پیشین سلفچگان و با بیان این که او مورد وثوق مردم سلفچگان و مسئولین استان بود، گفت: امیدواریم آقای مجید مختاری شهردار جدید سلفچگان که دارای تجربه ای خوب هستند، با حرکت در مسیر قانون، منشأ اثرات خوبی برای این شهر باشند.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا