استان هااسلایدر

فرماندار لاهیجان: باید در کنار ورزش همگانی، ورزش های بومی محلی نیز احیا شود تا افزایش نشاط در شهرستان به وجود آید

فرماندار لاهیجان

فرماندار لاهیجان گفت: دولت دوازدهم برنامه‌های بسیار مهمی در راستای افزایش نشاط و شادابی در جامعه دارد بنابراین در مقوله ورزش باید در کنار ورزش همگانی، ورزش های بومی محلی نیز احیا شود تا افزایش نشاط در شهرستان به وجود آید.

سید محمد احمدی در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان عنوان کرد: سلامت جسمانی آحاد جامعه از مولفه های مهم و مورد توجه دولت بوده که منجر به سلامت روانی می شود.

وی افزود: براساس اصل ۳ قانون اساسی توسعه ورزش همگانی به عنوان یک استراتژی اصلی، وظیفه حاکمیتی دولت در جهت ارتقاء سلامت جسمانی، روانی و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی می باشد.

فرماندار لاهیجان اضافه کرد: ضروری است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهوری مبنی بر لزوم توسعه ورزش همگانی با بهره‌گیری از ابزارهای قانونی در این زمینه، همانند سند چشم انداز ۲۰ ساله و با همکاری و مشارکت کلیه دستگاه ها برنامه‌های عملیاتی تنظیم شود و با مشارکت یکدیگر، زمینه های مناسب در توسعه ورزش همگانی به عنوان یکی از بهترین عوامل مؤثر بر سلامت فراهم گردد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در تامین سلامت عمومی جامعه به ویژه کارمندان ادارات و سازمان‌ها، خاطرنشان کرد: دستگاه های مربوطه و هیئت ورزش همگانی باید زمینه های لازم برای انجام ورزش در میان کارمندان را فراهم بیاورند.

فرماندار شهرستان در پایان گفت: دولت دوازدهم برنامه‌های بسیار مهمی در راستای افزایش نشاط و شادابی در جامعه دارد بنابراین در مقوله ورزش باید در کنار ورزش همگانی، ورزش های بومی محلی نیز احیا شود تا افزایش نشاط در شهرستان به وجود آید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا