سیاسیفوریملی

مدیران وزارت بهداشت بدون هیچ پیش شرطی آماده مناظره با موضوع طرح تحول سلامت هستند

وزارت بهداشتوزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیران وزارت بهداشت بدون هیچ پیش شرطی آماده مناظره با موضوع طرح تحول سلامت هستند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایسنا، در پی دعوت سخنگوی وزارت بهداشت از دکتر مرندی و دکتر سیمفروش از اعضای ستاد سلامت ابراهیم ‌رئیسی برای برگزاری مناظره تخصصی در باره طرح تحول سلامت و اعلام آمادگی آن ستاد، وزارت بهداشت اعلام کرد؛ مدیران این  وزارتخانه از همین لحظه آماده مناظره تخصصی هستند.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران و کارشناسان  این‌ وزارتخانه از همین لحظه آماده مناظره تخصصی با دکتر سیمفروش و دکتر مرندی دردانشگاه محل خدمت این دو منتقد، یعنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بدون هیچ  پیش شرطی هستند.‌

مدیران این وزارتخانه از انجام مناظره برای روشن ‌شدن ابهامات استقبال می کنند، چرا که معتقد هستند، مردم عزیز ما ثمرات طرح تحول سلامت را تجربه کرده اند و دستاوردهای این طرح بزرگ روشن است و می دانند دولت یازدهم تنها دولتی است که برای اولین بار سلامت مردم را در اولویت قرار داد. اگر آقایان ابهامی دارند، مدیران و کارشناسان ما برای برطرف کردن ابهامات بدون هیچ پیش شرطی آماده مناظره هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا