آخرین خبرها

شناسایی عاملان انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع سه فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی بیان کرد: با پی‌جویی های فنی و پلیسی، عاملان انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، شناسایی و سه متهم مرد 29، 35 و 38 ساله و یک زن 30 ساله همگی اهل و ساکن رشت دستگیر شدند.
سرهنگ محمدخانی با اشاره به اینکه مرتکبین چنین جرایمی در فضای مجازی با نشانه رفتن آبروی شهروندان دست به رفتارهای غیراخلاقی می زنند، اظهار داشت: پلیس فتا با بهره جستن از توان فنی کارشناسان خود، هوشمندانه، قانونی و قاطع نسبت به شناسایی و تحویل آنها به مراجع قضایی اقدام می کند.
رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.
7294/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا