آخرین خبرهااستان هااسلایدرملی

ثابت قدم به حرف و حدیث ها در مورد رد صلاحیت واکنش نشان میدهد: وزارت کشور صلاحیت فنی را بررسی میکند/ پاسخ سیستم های نظارتی خارج از وزارت کشور اعلام نشده است

ثابت قدم گفت: وزارت کشور صلاحیت فنی را بررسی میکند و صلاحیت مراجع مرتبط را نیز سیستم نظارتی که هنوز تا این لحظه پاسخ سیستم های نظارتی خارج از سیستم وزارت کشور و دولت اعلام نشده و در حال بررسی است.

به گزارش تدبیرشرق، عصر امروز خبر عدم تایید صلاحیت محمدعلی ثابت قدم شهردار پیشین رشت برای حضور بر مسند شهرداری گرگان توسط رضا مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان منتشر شد.

در بخشی از این گفتگو آمده بود: «مروتی در گفتوگو با فارس اظهار کرد: وزارت کشور با ارسال نامه‌ای، صلاحیت سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار منتخب شورای اسلامی شهر گرگان را تائید نکرد.» (اینجا را بخوانید)

حال اما محمدعلی ثابت قدم شهردار پیشین رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در این خصوص، گفت: وزارت کشور صلاحیت فنی را بررسی میکند و صلاحیت مراجع مرتبط را نیز سیستم نظارتی که هنوز تا این لحظه پاسخ سیستم های نظارتی خارج از سیستم وزارت کشور اعلام نشده و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: حال اینکه چرا معاون عمرانی استانداری گلستان چنین فرمایشی داشته اند باید گفت در بحث شهرداری رشت یکسری موضوعات مورد نظر بازرسی استانداری وجود داشت که در وزارت کشور در حال بررسی است.

شهردار سابق رشت اضافه کرد: این موضوعات حدود ۱۰ الی ۱۲ مورد است که تا هفته آینده بررسی و رفع و رجوع خواهد شد برای همین موضوع از دید وزارت کشور موضوع بیان شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا