اسلایدرتدبیر ورزشی

علی دایی سرمربی سایپا شد

علی دایی سرمربی سایپا

به گزارش تدبیرشرق، دایی که دوران مربیگری خود را از همین تیم سایپا آغاز کرده بود و با این تیم توانسته بود به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند برای دومین بار روی نیمکت نارنجی پوشان خواهد نشست.

دایی که پیش از این نیز صحبت از پیوستنش به سایپا به گوش می رسید پس از مذاکره با مدیران این تیم، دقایقی پیش قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند تا تنها دو روز پس از قهرمانی در جام حذفی با تیم نفت، به عضویت تیم دیگری دربیاید.

دایی دوران مربیگری خود را از تیم سایپا آغاز کرد و در اولین سال مربیگری خود توانست با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند، او پس از آن به تیم ملی ایران پیوست و در بازی های مقدماتی جام جهانی 2010 روی نیمکت این تیم نشست، دایی پس از حضور در تیم ملی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد و به همراه این تیم موفق شد دو دوره به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

 دایی بین دو دوره حضور خود در پرسپولیس، در تیم راه آهن مشغول به کار شد و پس از دوره دوم حضور خود در پرسپولیس نیز راهی صبای قم شد، نفت تهران نیز آخرین باشگاهی بود که دایی به هدایت آن پرداخت و امروز نیز با بازگشت دوباره به جمع نارنجی پوشان برای دومین به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

 او هم اکنون با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران در این جام محسوب می شود.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا