تدبیر ورزشی

تیموریان: استقلال تیم من و امثال من است

تیموریان

به گزارش تدبیرشرق، آندرانیک تیموریان که در دیدار نهایی نفتی ها در جام حذفی توانست بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارد و در نهایت با برتری به کار خود خاتمه دهد در رابطه با اوضاع خود، تیم نفت و … به اظهارنظر پرداخت.

با ماشین سازی لیگ را به خوبی آغاز کردیم

لیگ شانزدهم را با ماشین سازی تبریز خوب آغاز کردم، تیم هم 7،8 هفته اول شرایط مناسبی داشت و جزء تیم های بالای جدولی محسوب می شد اما بعد از آن هفته ها تعداد مصدومان این تیم زیاد شد و به 7، 8 نفر رسید و به همین دلیل روند نزولی این تیم نیز آغاز شد و آرام آرام به قعر جدول رسید.

این زمین برای بازی مناسب نبود

از مسئولان خواهش می کنم که شرایط نرم افزاری و سخت افزاری خرمشهر را بهبود ببخشند، این شهر هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است، شرایط زمین خرمشهر برای بازی مناسب نبود، اما مسئولان فدراسیون فوتبال که از قبل برنامه ریزی کرده بودند باید شرایط آن را هم مهیا می کردند، در زمین اصلا نمی شد فوتبال بازی کرد و به همین دلیل توپ اکثرا روی هوا بود و همین موضوع کیفیت بازی را پایین آورده بود.

ناملایمتی های مدیران و مالکین باعث شد تیم نهم شود

در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواستم به استقلال بپیوندم اما این اتفاق نیفتاد و به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد مجبور شدم به نفت تهران بروم، اما شرایط خوب نفت با ناملایمتی های مدیران و مالکین باشگاه در حق بازیکنان و آقای دایی، باعث شد تا این تیم از رده چهارم جدول به رتبه نهم سقوط کند.

نه مدیر می دیدیم و نه مالک

خوش شانسی ما رسیدن به فینال جام حذفی بود، خداراشکر می کنم که این اتفاق افتاد، در تیم ما هیچ اثری از مدیران و مالکان نبود و ما تنها بازیکنان و مربیان و کادر پزشکی و ماساژورها را می دیدیم و هیچ کمکی از سوی مدیران به ما نشد، لطف خدا شامل حال دایی و بازیکنان تیم نفت شد که توانستند به عنوان قهرمانی برسند.

دایی به تنهایی تیم را قهرمان کرد 

در قهرمانی تیم نفت هیچ کسی جز علی دایی نقش مهمی نداشت، او با تمام توان تیم را جمع و آماده بازی ها می کرد، به جرات می توانم بگویم دایی برای قهرمان کردن تیم هیچ کمکی از سوی مدیران تیم به دنبال خود نمی دید.

خوشحالم جوانان نفت جام قهرمانی را لمس کردند

خداراشکر توانستیم به قهرمانی برسیم و به همین دلیل برای دایی و بازیکنانمان خوشحالم، این تیم سه بار تا پای قهرمانی رفته بود اما هر بار این اتفاق نمی افتاد تا اینکه این بار توانست به عنوان قهرمانی برسد، خیلی خوشحالم که برخی از بازیکنان ما با سن و سال کم موفق شدند لذت قهرمان شدن را بچشند و جام قهرمانی را لمس کنند.

به خاطر تراکتوری ها ناراحت بودم

برد و باخت جزئی از فوتبال است و شاید اوضاع به گونه ای رقم می خورد که تیم ما بازنده میدان باشد و اصلا به خاطر همین است که فینال همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد، البته من کمی نیز ناراحت شدم چرا که تراکتوری ها از دوستان من هستند و سرمربی سابق من در این تیم فعالیت می کرد، طبیعی بود که از ناراحتی آنها من هم ناراحت شوم.

حالا حالاها در فوتبال هستم

بازی خوب من ربطی به چیزی ندارد، من برای خودم، خانواده ام و عشقم که فوتبال است بازی می کنم، من در 5،6 بازی اخر توانستم برای نفت موثر باشم و به خوبی در میدان حضور پیدا کنم و همین که می توانم خوب بازی کنم و از فرم آمادگی دور نباشم باعث می شود تا بگویم من حالا حالاها در فوتبال هستم و ذهنم را از فوتبال حرفه ای دور نخواهم کرد.

استقلال برای من و امثال من است

من بازیکن استقلال هستم و این تیم برای من و امثال من است، هر مربی برای خود پلنی دارد و پیش از آغاز بازی ها آن پلن را ترسیم می کند تا مطابق آن به آماده سازی تیمش بپردازد، من هم دوست دارم فصل آینده برای استقلال به میدان بروم و در صورتی که شرایط مهیا باشد دوست دارم باز هم بتوانم پیراهن آبی را به تن کنم.

شماره حساب گرفتند حدنصاب ها را پر کنند اما همان کار را هم نکردند

به عقیده من در تیم نفت، از برند علی دایی و بازیکنان این تیم استفاده شد و به نظر من این حرکت، یک کار زشت و غیراخلاقی بود، اینکه تنها بیایند و وعده های دروغین بدهند یک رویکرد ناپسند است که در این تیم رواج داشت، پنج روز پیش از برگزاری دیدار فینال، از بازیکنان شماره حساب گرفتند اما مبالغی به حساب آنها واریز شود و حدنصابی که برای پرداخت به بازیکنان جهت واگذاری تیم مشخص کرده بودند را به حساب ها واریز کنند اما این اتفاق هم نیفتاد و دائم امروز و فردا می کردند و هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفت. آنها یک زمانی می خواستند به بازیکنان چک بدهند اما همان را هم ندادند.

پیش تاج هم رفتیم

ما نزد آقای تاج هم رفتیم، آقای دایی هم آمدند، جلسه گذاشتیم و در رابطه با شرایط مختلف صحبت کردیم اما پس از آن اتفاق خاصی نیفتاد و آقایان به کارهای زشت خود ادامه دادند، کارهایی که قابل باور نیز از سوی مدیران یک تیم لیگ برتری سر بزند، تیمی که در سطح اول فوتبال ایران اداره می شود و سال آینده نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کند اینگونه اداره می شود، تنها با حربه وعده و وعید.

آقایان حق الناس را خوردند باید حلالیت بطلبند

کاری که مدیرعامل نفت تهران با بازیکنان کرد حق الناس بود، آنها حق تک تک بازیکنان را پایمال کردند، آقایان باید از تک تک بازیکنان و مربیان حلالیت بطلند، اگر آنها وجدان دارند باید بیایند و حق همه بازیکنان را بدهند نه اینکه با اعتبار و شخصیت دایی کار را پیش ببرند، این موضوع پیش از این گونه دیگر اتفاق افتاد و در رابطه با مسائل تیم، دایی هم از بازیکنان حلالیت طلبید.

ترجیح می دهم راجع به تیم ملی حرفی نزنم

یک سال است در تیم ملی حضور ندارم و ترجیح می دهم در این باره صحبتی به میان نیاورم و احساس می کنم اگر در این مورد حرفی نزنم بهتر است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا