محدودیت شکایت از پیامکهای تبلیغاتی در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات
محدودیت شکایت از پیامکهای تبلیغاتی در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات
به گزارش خبرآنلاین، این سامانه{لینک} ظاهرا با هدف مشتری محوری توسعه یافته است اما آنچه در آن دیده میشود امکانات بعضا محدودی است که تعداد ثبت شکایت از مزاحمین پیامکهای تبلیغاتی را به 1 شکایت در 30 روز محدود میکند.
بدین معنا که اگر کاربر بخواهد از چند شماره مزاحم ارسال کننده پیامک تبلیغاتی شکایت کند، فقط قادر به ثبت یک شکایت در یک ماه است، در حالی که تعداد پیامکهای ارسالی از سوی مزاحمین فقط یک پیامک از یک شماره در طول یک ماه نیست و ممکن است روزانه دهها پیامک ناخواسته از چند شماره مختلف وارد باکس کاربر شود.
کاربران برای ثبت شماره مزاحم بعدی باید 30 روز صبر کنند و این به معنای دریافت تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی از شمارههای دیگر در عرض 29 روز آینده است و بدین ترتیب عملا شکایت کاربران محدود به یک شکایت در یک ماه میشود و آنچه وزارت ارتباطات به عنوان آمار کم شکایت کاربران از اپراتورها میدهد، در واقع بر اساس محدودیت تعریف در سیستم خودش است، نه شکایت کم مردمی.
5656