آخرین خبرهااسلایدرسیاسیملی

در پی ادعای عجیب بقایی و وکیلش؛ جعفرزاده ایمن آبادی سند تبرئه از شکایت بقایی را منتشر کرد

به گزارش تدبیر شرق به نقل از خانه ملت، حمید بقایی در مطلبی در کانال تلگرامی دولت بهار و کانال تلگرامی شخصی خود در خصوص اظهارات غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت مبنی بر تبرئه شدن از  شکایت بقایی از وی موضوع تبرئه شدن نماینده رشت را کذب خوانده است.

در پی طرح این موضوع جعفرزاده ایمن آبادی مشخصات سند قرار نهایی دادسرا – شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران- به شماره قرار  ۹۵۰۹۹۷۲۶۸۷۴۰۰۴۱ و تاریخ تنظیم ۱۰/۸/۱۳۹۵ و شماره پرونده ۹۵۰۹۹۸۲۶۸۷۴۰۰۱۹۶ و شماره بایگانی شعبه به قرار ۹۵۰۲۱۶ را تشریح کرد.
بر اساس این سند، شکایت آقای سیدعلی اصغر حسینی فرزند سید نعمت اله به وکالت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم علیه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده مجلس شورای اسلامی در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مورد بررسی قرار گرفت و برای متهم – جعفرزاده ایمن آبادی- قرار منع تعقیب صادر شد.
جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص به خانه ملت گفت:آقای بقایی عنوان کرده است که شکایت کردیم اما شکایت ما رسیدگی نشد در حالی که شکایت ایشان در دو بار مورد بررسی قرار گرفت و در هر دو مرحله اینجانب تبرئه شدم.
وی ادامه داد: یکی از شکایات ایشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بود که مجلس در این هیات موضوع را بررسی کرد و حکم به عدم تخلف بنده داد و مورد دیگر در دادگاه بود که مشخصات سند قرار نهایی مبنی بر تبرئه ارائه شده است.
این نماینده مجلس در خصوص ادبیات و تهدیدات بقایی درباره لزوم انتشار اسناد تخلف بقایی در صورت در دست داشتن آن نیز شفاف کرد: به این دلیل که موارد اتهامی ذکر شده در پرونده در دست بررسی و در حال طی روند قضایی است و لو دادن موارد اتهامی خلاف قوانین جاریه کشور است تا زمان صدور رای نمی توان این اسناد را رسانه ای کرد اما کلیه این اسناد در اختیار نهادهای قضایی و در حال بررسی و رسیدگی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا