آخرین خبرها

استان مهیای مدیریت بارش های فصلی است/ بارندگی های پاییزی و زمستانی البرز فراتر از شاخص های هواشناسی

استان مهیای مدیریت بارش های فصلی است/ بارندگی های پاییزی و زمستانی البرز فراتر از شاخص های هواشناسی

استان‌ها > البرز – مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: کلیه اقدامات لازم جهت آماده باش دستگاه ها برای مدیریت وضعیت شهر بدنبال بارش های فصلی پیش بینی شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،”مهدی مهرور” صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت: هماهنگی لازم با دستگاه ها برای آماده باش مدیریت فصل زمستان و بارش های جوی صورت گرفته است.
مهرور افزود: اقدامات پیشگیرانه آنفولانزای قود حاد پرندگان نیز با هدف تامین سلامت مردم صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سازمان دامپزشکی در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: زمستان سال گذشته 80 بهمن در محور کرج _ چالوس اتفاق افتاد و این امر ضرورت توجه ویژه به این محور مواصلاتی پر تردد را می طلبد.
بررسی دستورالعمل اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت فصل های پاییز و زمستان،اقدامات پیشگیرانه از آنفلونزای حاد پرندگان،گزارش اداره کل هواشناسی و هلال احمر و شهرداری در خصوص پیش وضعیت جوی در فصول پایانی سال از جمله محورهای طرح شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بشمار می رود.
طبق اعلام مدیرکل هواشناسی البرز، بارش های فصلی پاییز در البرز شاخص های نرمالی خواهد داشت.این بارش ها آبان ماه کمتر و تا اوایل آذر احتمال بارش ها بیشتر می شود. البرز در زمستان امسال با 4 دهم درصد بارش های جوی کمی از شاخص های معمولی فراتر می رود و بهار 97 هم بارندگی نرمال و بهار و زمستان زود رس نخواهیم داشت. آلاینده های محلی هم امروز و فردا پنجشنبه از حد مجاز فراتر خواهد بود.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا