آخرین خبرها

کرج صاحب مددسرا می شود

در آینده ای نزدیک؛

کرج صاحب مددسرا می شود

استان‌ها > البرز – معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از اهتمام ویژه مدیریت شهری این کلانشهر در راستای انجام اقدامات زیرساختی برای رفع معضلات اجتماعی خبر داد و گفت: بزودی مراکز ارائه خدمات اورژانسی در زمینه اجتماعی و مدد سراها راه اندازی می شوند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، سید علی اکبر میروکیلی با اشاره به سیاست های جدید مدیریت شهری این کلانشهر در موضوعات مختلف به ویژه حوزه اجتماعی، عنوان کرد: دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، نگاه ویژه ای را به معضلات و آسیب های اجتماعی دارد و بر همین اساس به زودی مراکز تخصصی خدمات اورژانسی و اجتماعی برای رفاه حال بیشتر شهروندان در شهر ایجاد می شود.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با بیان این که آسیب های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومیِ جامعه را برهم می زنند و هنجارها را موردِ تعرض قرار می دهند، بسیار حائز اهمیت هستند، افزود: افزایش ناهنجاری یعنی نشانه ای از وجود بحران که نظم اجتماعی را تهدید می کند.
میروکیلی یادآور شد: با توجه به روند افزایشی و اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی، بدون شک برای کاهش آن نیاز به تفکری جامع تری است.
ایجاد مرکز تخصصی مدد سرا ویژه بانوان
وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری کرج برای انجام اقدامات زیرساختی در حوزه امور اجتماعی بسیار مصمم است گفت: در این راستا، مرکز تخصصی “سامان سرا” ویژه آقایان در منطقه کیانمهر ایجاد می شود که در این مرکز متخصصان اقداماتی در زمینه غربالگری و موضوعات پزشکی بهداشتی همچنین جمع آوری متکدیان از سطح شهر ارائه می دهند.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده است تا یک ماه آینده، مدد سرای ویژه بانوان در محدوده شاه عباسی و دو مدد سرا ویژه آقایان در منطقه حصارک بالا و پارک شهید چمران به بهره برداری برسد.
فعالیت ۵ دستگاه آمبولانش گشت ارشاد در سطح شهر
میروکیلی با اشاره به ایجاد گشتِ اجتماعی در شهر کرج، خاطر نشان کرد: به همت مدیریت شهری، پنج دستگاه آمبولانس گشتِ اورژانس اجتماعی از این پس در سطح شهر حضور پیدا می کنند و به صورت فعال، ضمن رصد آسیب ها و معضلات، اقدامات مورد نیاز را انجام می دهند.
وی با اظهار امیدواری از اهتمام ویژه مدیریت شهری کرج به مرتفع ساختن معضلات اجتماعی، گفت: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اجتماعی آغاز کرده است و در آینده ای نزدیک علاوه بر انجام فعالیت ها در زمینه کاهشِ معضلات و مشکلات اجتماعی، اقداماتی نیز در حوزه افزایش نشاط و سلامتی شهروندان اجرایی می شود.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا