استان هاسیاسی

فرماندار آستانه اشرفیه : در مقابل خوی استکباری امریکا یک حرف و یکدل از دین ، کیان و اسلام خود دفاع می‌کنیم

رحیم حیدری

فرماندار آستانه‌اشرفیه در جلسه کارگروه مدیران جوان گفت: امروز مردم ما منسجم‌تر از گذشته پشت نظام اسلامی هستند.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از جلال شرق ، مهندس رحیم حیدری  ضمن تبریک موفقیت دیپلماسی  کشور که با تدابیر مقام رهبری و سیاست‌های دولت حاصل‌شده است اظهار کرد : استکبار جهانی که در همه زمینه‌های خوی درندگی خود را دارد با توجه به عقبه سیاست جمهوری اسلامی ایران در برجام ، پای در گل مانده است.

وی با اشاره به دستاویزهای دولت امریکا در نقض پیمان چندجانبه برجام  و ایران هراسی در دنیا اظهار کرد : با سخنان ترامپ در چند روز گذشته ، ماهیت دولت امریکا در نزد جهانیان بیش از گذشته آشکارتر و در نزد ملل دنیا منزوی‌تر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به سیاست‌های رنگ‌باخته وی در نزد دوستان اروپایش  اشاره کرد و ادامه داد: با این عمل دولت امریکا ،نه اینکه کشورهای غربی او را همراهی نکردند بلکه با سخنان بی‌ادبانه‌اش  ملت ایران بیش از گذشته منسجم‌تر  شده است.

وی با اشاره به اختلاف‌سلیقه در بین گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف کشور گفت: وقتی مسئله دشمن و کیان جمهوری اسلامی مطرح می‌شود همه افراد در مقابل خوی استکباری امریکا یک حرف و یکدل از دین و کیان و اسلام خود دفاع می‌کنند.

مهندس حیدری به لزوم آمادگی ایران در همه زمینه‌ها پرداخت و افزود : با توجه به پشتوانه مردمی و دست آوردهای نظامی و علمی  در عرصه‌های مختلف باید توانایی خود را به مرحله‌ای برسانیم که هیچ قدرتی جرئت فکر کردن تجاوز به مهین  اسلامی ما نداشته باشد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر به‌کارگیری نیروهای جوان اشاره کرد و بیان کرد : ضرورت دارد که مدیران باتجربه ، توانمندی و دانسته‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند تا نسل نو جامعه بتواند نقش فعال‌تری در عرصه مدیریت ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد : کاری که دولت شروع کرده و استاندار گیلان هم تأکید دارد به این معنا  نیست از امروز  احکام برای نیروی جوان صادر کنیم   اما یک جوان باید  بداند که اگر تعهد  و تخصص  خوبی داشته باشد می‌تواند در جایگاه مدیریتی قرار گیرد .

وی بابیان اینکه همه ما مدتی مسئول هستیم و آنچه در اختیار ماست یک امانت است خطاب به جوانان  گفت: هیچ‌یک از  شما مدیران جوان  کشور گمان نکنید که جایگاه مدیریتی،  ملک پدری است   و به نام کسی سند خورده است و کسی دیگر هم نمی‌تواند آن  مجموعه را  مدیریت کند

وی در پایان گفت: هر جا همگرایی ، تفکر ، جنبش و تحرک بود موفق بودیم و هر جا رفتارهای ناهنجار بود متضرر شدیم برای اینکه نیروهای خوب شناسایی شوند و با پتانسیل جلو برویم نیازمندیم که به نیروهای جوان خود اعتماد کنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا