اجتماعیاستان ها

رئیس شورای شهر انزلی: اینکه بگویند شورا بی‌تجربه است، بی‌انصافی است / شورای جدید تلفیقی از تجربه و تخصص است

رئیس شورای شهر انزلی

احمدی فرد کم تجربگی اعضای شورای شهر را موجب آب گرفتگی معابر ندانست و گفت: شورای جدید تلفیقی از تجربه و تخصص است و اگر هم کم و کاستی داشته باشد با بهره گیری از نیروهای توانمند خویش میتوانیم این کاستی ها را برطرف کنیم.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر احمدی فرد، رئیس شورای شهر بندرانزلی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به آخرین جلسه شورای شهر انزلی، اظهار کرد: بحث و بررسی آب گرفتگی معابر شهری موضوع این جلسه شورا بود.

وی افزود: در این جلسه از مشاور شرکت شهراب خزر که مطالعاتی در سه سال گذشته در این خصوص انجام داده بود دعوت بعمل آمد تا توضیحاتی ارائه دهند.

احمدی فرد با بیان اینکه اگر در طی این سه سال، مطالعات انجام شده در مدیریت شهری اعمال میشد مشکلات پیش نمی آمد، گفت: در این سه سال حدود ۵۰۰ هکتار از شهر انزلی مورد مطالعه قرار گرفت اما مورد استفاده واقع نشد در صورتی که اگر در مدیریت شهری اعمال میشد مشکلاتی که برای شهروندان عزیز به وجود آمد قطعا کمتر بود.

رئیس شورای شهر بندر انزلی با اشاره به اینکه با استفاده از مشاور دفع آب های سطحی توانستیم در بازه زمانی کوتاه اقداماتی انجام دهیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیم فصل دوم بارندگی زیادی داریم و تراز آب های سطحی ما بالا هست عملا نمی توانیم کارهای اجرایی بزرگ همچون لوله گزاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: مسیر نیمه شعبان، شبکه بهداشت، میدان ۱۵ خرداد به سمت عباس آباد را حدود ۲۲۰ متر باید لوله گذاری شود که با در نظر گرفتن هزینه ای حدود ۷ میلیارد ریال در ابتدای سال ۹۷ این لوله گذاری انجام می شود تا مشکلات این مناطق حل شود.

احمدی فرد کم تجربگی اعضای شورای شهر را موجب آب گرفتگی معابر ندانست و گفت: شورای جدید تلفیقی از تجربه و تخصص است و اگر هم کم و کاستی داشته باشد با بهره گیری از نیروهای توانمند خویش میتوانیم این کاستی ها را برطرف کنیم.

رئیس شورای شهر بندر انزلی با بیان اینکه در شورای چهارم نسبت به دفع آب‌های سطحی قصوراتی داشتیم، متذکر شد: مطالعاتی که مهندسین شهرداری در خصوص دفع آب سطحی داشتند در شهرداری در حال خاک خوردن بود و بنده را منتقدترین عضو شورای چهارم میدانستند چون من عقیده داشتم اعضای شورا باید به تمام آیتم های مشکلات شهری به یک اندازه رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم بیشتر بحث ترمیم پیاده روهای شهری اولویت داشت، اظهار کرد: خیلی از مسائل دیگر مثل زیباسازی نادیده گرفته شد و همیشه بنده به نوع این بودجه بندی ها ایراد می گرفتم و امروز دیدیم که عملکرد شورای گذشته در این خصوص در شورای چهارم باعث مشکل شد.

احمدی فرد افزود: اگر می آمدیم مطالعات دفع آب های سطحی را انجام می دادیم با این بارندگی در ۱۲ روز، قطعا آبگرفتی داشتیم ولی نه به این شدت اما ما قبل از شروع بارندگی نسبت به تمیز کردن جوب ها اقدام کردیم.

رئیس شورای شهر بندر انزلی با بیان اینکه شورای پنجم ۴۰ روز است که شروع به کار کرده عنوان کرد: بیشتر وقت اعضای شورا صرف پرداخت حقوق پرسنل و انتخاب شهردار شد و خوشبختانه شهردار انتخابی برخلاف شهردار شورای چهارم شهرداری با تجربه و متخصص است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر گفته می شود شورا بی تجربه است بی انصافی است، گفت: رقابت تمام شده و فصل رفاقت است زیرا همه یک خانواده هستیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا