آخرین خبرهااستان هاسیاسی

واکنش لاهوتی به خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله؛ بروید دنبال دانه‌درشت‌ها

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در واکنش به انتشار خبر انتصاب فرزندش در شهرداری چمخاله گفت که این مسائل کوچک را رها کنید و بروید ببینید دانه‌درشت‌ها کجا هستند!

به گزارش تدبیرشرق، مهرداد لاهوتی در واکنش به سوالی درباره انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار چاف و چمخاله اعلام کرد: این بحث‌ها را رها کنید. بروید دنبال افراد کله‌گنده!

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر پیشین خود مبنی بر اینکه فرزندش هرگز شهرداری چمخاله را نمی‌پذیرد، گفت: خبرنگاران باید به‌دنبال سوژه‌های بزرگ باشند. بروید ببینید به‌عنوان مثال خانواده وزرا و معاونانشان کجا هستند. ببینید خانواده آقای جهانگیری کجا هستند.

نماینده اعتدالگرای لنگرود در مجلس با این حال درباره وضعیت خانواده‌اش توضیح داد: وضعیت خانوادگی من مشخص است. من برادر ۲ شهید هستم. یکی از برادرانم سال ۶۵ و برادر دیگرم هم سال ۶۶ شهید شده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: خودم هم جانباز هستم و یک برادر دیگرم هم جانباز است. پدرمان هم حدود ۳۰ ماه در جبهه‌ها جنگیده است.

لاهوتی با این حال از توضیح درباره انتصاب فرزندش به‌عنوان شهردار چمخاله خودداری کرد و گفت: شهرداری این شهر کوچک را رها کنید. بروید دنبال دانه‌درشت‌ها!

 مهرداد لاهوتی بائوج چندی پیش در پی انتشار اخباری درخصوص احتمال انتصاب فرزندش کمیل لاهوتی بائوج به‌عنوان شهردار چاف و چمخاله در استان گیلان، ضمن تکذیب این اخبار، گفته بود که اگر کسی حکم انتصاب فرزندش را نشان دهد، به آن فرد یک سکه خواهد داد

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا